Biciklitúra, kerékpártúra

Folyamatosan bővülő kínálatunkban hazai vagy külföldi, országúti kerékpárral vagy hegyi bringával teljesíthető, aszfaltos vagy murvás, de kiépített úton szervezett egy vagy több napos kerékpártúra és biciklitúra található. A szállás kényelmes és igényes vendéglátóhelyeken megoldott, a távok ésszerűen összeállított, jól átgondolt útvonalon vezetnek, teret adva a nézelődésnek, és a túrázásnak is. Kerékpárbérlés, kerékpárszállítás, bringaszerviz: mi nem csak a szervezés és túravezetés, hanem a bringabérlés, szerviz és bringaszállítás gondját is levesszük a válladról, hogy csak a szabadon száguldásra koncentrálhass!

Bringatúrák, kerékpáros kirándulások, bringaszerviz, kerékpár bérlés, kerékpár túra

» Utak Március 15. idejére
» Síelés Ausztriában
» Buszos körutazások Ausztriában
Stílus:
Toszkána gyönyörű, ez vitán felül áll. De a Toszkán kerékpártúra, az az igazi! Mert egyetlen közlekedési eszközzel sem tudunk olyan közel kerülni a táj valódi hangulatához, mint ha bringanyeregben járjuk be a toszkán vidéket. Nem csak kerékpározunk, hanem finom ételeket, kiváló borokat kóstolunk, középkori hangulatú városkákban kerekezünk, igazi élményeket szerzünk, belekóstolunk a határtalan szabadság érzésébe.
Ausztria egyik legnépszerűbb bringatúra célpontja a Duna menti kerékpártúra. Ez a kerékpártúra útvonal a Duna mindkét partján vezet, jól kiépített bringautakon, igényes szállásokkal, kiváló éttermekkel és hangulatos sörözőkkel kísérve. Találunk itt középkori várakat, csodálatos kolostorokat és ízletes borokat is kóstolhatunk a túra számos pontján.
    Hollandia gyönyörű és kimerítő emelkedőktől mentes tájain kiváló kerépártúra útvonalak vezetnek. Velünk bejárhatod a holland vidék legszebb részeit és Amszterdam pezsgő hangulatából is ízelítőt kaphatsz.
      A Tour de France kerékpáros körverseny útvonalán és megrendezésének idején szervezzük ide rendhagyó bringatúránkat. A csodálatos tájak megismerésén kívül részesei lehetünk a verseny hangulatának, együtt drukkolhatunk a legnagyobb hegyi menőknek. Kerékpár-fanatikusok számára kötelező időtöltés!
        A Camino igazi lelki megtisztulást ígér a fizikai teljesítmény és az vándorlás egyszerű mindennapjainak csendessége segítségével. De kevesen tudják, hogy létezik egy a gyalogos ösvénnyel majdnem azonos, ám kerékpáros útvonal is. Ezt járja be a mi bringatúránk.
        » További 1 találat megjelenítése
        Skócia széles tájai, ódon kastélyai valódi látványosságot kínálnak. Ha nem rettenünk meg egy kis kalandtól, akkor vágjunk bele a kerékpáros kirándulásba, melynek célja a Felföld megismerése!
          Szlovénia kiváló terep a kerékpártúra szempontjából. Nem csak gyönyörű völgyeket, apró kis falvakat, kristálytiszta vizű tavakat járhatunk be itt bringatúra keretében, hanem akár a föld felszíne alatt is kerekezhetünk!

Olvass róla...

Dunamenti kerékpártúra: bringával Bécsből Pozsonyba

A Bécs-Pozsony távot már letekertük egyszer, és nagyon jól éreztük magunkat. Gondoltuk, ez az élmény megéri azt, hogy megmutassuk másoknak is, szerencsére minden eszközünk adott hozzá: közhírré tettük, és lőn: szombat reggel(hajnalban) gyülekeztünk a Hősök terén kerékpárjainkkal.

Toszkána itthon- Bringával a Balaton felvidéken

Csendesen borzolja a tavi szél a tölgyek friss leveleit, csak néha kiált bele egy rigó a nyugalomba. Alattam a hegyoldal meredeken hullik alá egy vékonyka nádszegélybe, majd egyből a víz következik, egészen a messzi horizontig. Jobbra perzsaszőnyegmintás dombok nyúlnak a távolba: erdők, szőlők és színes falvak teszik változatossá a táj évezredes szövetét.

A bringatúrák

Kerékpározni jó. Ha már a mindennapokban is társunk és közlekedési eszközünk a bringa, hétvégére, és a nyaralás idejére se szabaduljunk meg tőle.

Bérelj bringát az utazom.com -tól!

Az utazom.com kerékpártúráin általában a saját, hőn szeretett bringáinkkal veszünk részt.

Perugia városa

Perugiába belopakodott az ősz. A Cini által az egész csapatnak készített vacsora (padlizsánkrémleves és spagetti) után reggel alig bírtuk legyűrni a háziak által kínált sonkás rántottát, de sikerült.

Toszkána kerékpárral: a Trasimeno-tó

Igazi nyár van itt októberben. A Trasimeno-tó Toszkána Balatonja: partján teraszok és nyaralók, hangulatos városkák sorakoznak. A legszebb részeken tekertünk ma: reggel szépen nyugodtan kávézgattunk, az ébredést támogatandó. Semmi kapkodás, a tóparton húzódó bringaúton kerekeztünk, tanyák és rétek között, a horizonton hullámzó dombokat néha apró városkák koronázták.

Toszkána kerékpárral: a második nap, San Giovanni d' Asso és Siena

Azt hisszük, toszkán kerékpártúránkon járva, hogy a látvány fokozhatatlan, de nem: minden kanyarban, minden dombtetőn újabb és újabb panoráma tárul elénk: Montalcino vulkáni kúpra épült városa vagy egy távoli farmház, ahová ciprusokkal szegett út vezet.

Toszkána kerékpárral: a második nap, San Giovanni d' Asso és Siena 2 rész

Az előző galéria folytatása... További galériák a túráról: