Korzika gyönyörű tájain

Korzika: a mediterrán sziget tengerpartjai, álmos kisvárosai is gyönyörűek, de a valódi kalandokat a hegyekben kereshetjük. A vadregényes, csipkés sziklákkal és szél tépte fenyvesekkel szegélyezett hegyvidéken emlékezetes túrákat tehetünk. Aki járt már itt, azt örökké visszahúzza a szíve: a sziget sajátos hangulata, vad hegyei és hangulatos kisvárosai szinte megbabonázzák az ide utazókat. Az utazom.com egyik szenvedélye Korzika: a szívünk csücske ez a kalandsziget- számtalanszor róttuk már ösvényeit.

Korzika élménybeszámolók, képek, cikkek

» Tengerparti Nyaralás - 2015
Utak ide:
Hétfő reggel: álmosan támolyogsz a fürdőszobában, vaksin a fogkefét tapogatod, míg magadhoz térsz, majd jön a megszokott bumli a munkahelyedre, ahol ugyanazok az unott arcok várnak. Te is úgy gondolod, hogy ezt lehetne máshogy is, igaz? Gyere velünk Korzikára! Egy vidám csapat már máshogy tölti ezt a hétfőt, mint a mai magyar átlagvalóság. Ők reggel tengerzúgásra ébrednek, és azon morfondíroznak csak a sárga csekkekkel küzdés helyett, hogy túrázni, vagy kajakozni induljanak ma. Nem, nem többs...
Tovább a teljes cikkre >>>
Korzika: a vadregényes mediterrán sziget egyedülálló szépségű tájakat rejt. Csodálatos utazást tehetünk itt, Korzika legszebb titkait felfedezve, de az utazom.com és a tengerikajak.hu közös programja még többet kínál: a gyalogtúrát tengeri kajakozással fűszerezzük vagy fordítva. A kék tenger habjain lapátolva új perspektívából tűnik fel a Szépség szigete, a stabil, erős kajakok és a mindenre elszánt, tapasztalt túravezetők segítségével eldugott öblöket, gyönyörű partszakaszokat fedezhetünk fe...
Korzika: a mediterrán sziget tengerpartjai, álmos kisvárosai is gyönyörűek, de a valódi kalandokat a hegyekben kereshetjük. A vadregényes, csipkés sziklákkal és szél tépte fenyvesekkel szegélyezett hegyvidéken emlékezetes túrákat tehetünk. A most következő kisfilm is gyönyörű, de Korzikát látni kell élőben! Corsica from Julien Botella on Vimeo.
Korzika - a Szépség Szigetének említése nagyon kellemes melegséggel tölti el a különleges kalandokat és a vadregényes tájakat szeretők szívét. Korzikát nagyon szeretjük, a nyári időszakban két kiváló utazás során is tiszteletünket tesszük a kalandkeresők szigetén. Kajakozással és túrákkal tarkított kirándulásunk igazi ínyencfalat: Azoknak is kínálunk élményeket, akik a gyalogtúrák és a mediterrán táj szerelmesei: Korzika legszebb tájait járjuk be ezek alatt az élménydús utazások alatt, éle...
Tovább a teljes cikkre >>>
Korzika: a mediterrán sziget neve ismerősen hangzik a kalandkeresők számára: vadregényes tájai, gyönyörű tengerpartjai kiváló túracélpontot kínálnak. Korzika hegyvidékén mi is túrázunk egy jót a nyáron, de addig is nézzük meg ezt a csodás videót: corsica from emeric on Vimeo.
Korzika: a szépség és a valódi kalandok szigete. A hegyekben kiváló gyalogtúrák tehetők, a kisvárosokban pedig helyi finomságokat kóstolhatunk. De minden elképzelést felülmúl a táj szépsége és a kristálytiszta patakok csobogása. Tegyünk itt egy képzeletbeli túrát hűséges kísérőinkkel. PRINZENZEIT * KORSIKA from david babendreyer on Vimeo.
Korzika: a gyönyörű tájak és elképesztő kalandok szigete. Aki járt már itt, azt örökké visszahúzza a szíve: a sziget sajátos hangulata, vad hegyei és hangulatos kisvárosai szinte megbabonázzák az ide utazókat. Az utazom.com egyik szenvedélye Korzika: a szívünk csücske ez a kalandsziget- számtalanszor róttuk már ösvényeit. A most következő kisfilm a sziget legszebb arcát mutatja be: ha sávszélességünk engedi, kapcsoljuk be a HD felbontást, mert így a legszebb... Persze a táj valódi szépségét ...
Tovább a teljes cikkre >>>
Korzika a szenvedélyünk. A mediterrán sziget számos gyönyőrű hegyvidéket, eldugott kisvárost és csodálatos tengerpartot rejteget: mind felfedezésre vár... Nagyon szeretjük ezt a kalandos szigetet, így összeszorul a szívünk az alábbi videót nézve. Corsica l'ile de beauté from KS Creative on Vimeo.
A Mediterráneum gyöngyszeme tavasszal  a legkellemesebb úticél: zöldellenek a hegyek, mélykék az ég és a tenger, és mindent virágszőnyeg borít. De ha túrázni indulunk ide, várjuk meg a nyarat: a szigeten található hegyek komoly kihívást és csodás látványt kínálnak ilyenkor is. Az olaszországi Livornoból nagyon gyorsan a Szépség szigetének partjainál találhatjuk magunkat, ha igénybe vesszük valamelyik nagy komptársaság éjjel-nappal közlekedő járatát. Az árak szezononként változnak: a legolcs...
Egy évtizede már, hogy először Korzika földjére léptem, akkor még csak nagy-nagy várakozással. Tudtam, hogy a szigeten francia frankkal fizetnek, de a korz (corse) nyelv olasz alapokon nyugszik. A sziget, egy tized magyarországinyi terület, tehát bejárható két hét alatt -gondoltam. A kalandvágy, a sátor, a bakancs és némi élelem, egy hátizsákba került, amivel Bastiába, a kompról kilépve elkezdődött az azóta tartó, barangolásom. Az első napok után kiderült, nem minden ismeretem volt pontos, l...
Tovább a teljes cikkre >>>
A világot járva fotózok, egy helyre akár többször is visszatérve, megörökíteni a "Pillanatot". Bezárni a fényképezőgépbe, majd elővenni, csodálkozni, búslakodni, örülni az elkészült képekkel, képeknek. Van a bolygónknak egy szeglete, ahol sokszor fotóztam a "Pillanatot”. Azt, amikor a nap a horizont közelében nyugtára hajlik Korzika nyugati partján. Talán az egyik legjobb helyszín a napnyugta fotózásra a szigeten Portó környéke. Les Calanches sziklavilága, egy jellegzetes tafoni, A Szív sz...
Mint minden évben az idén is bebarangoltuk Korzika  csodálatos szigetét.  Megjártuk hegyvidékeit, élveztük tengerpartjait, sétáltunk  romantikus kis városkáiba, ettük-ittuk mit e szép sziget terem. Meglovagoltuk part menti  hullámait, eveztünk türkiz öbleiben, felderítettük izgalmas folyótorkolatait. Ugrottunk hatalmas gránittömbökről  vadvízi patak zsibbasztó vizébe, parti szikláról a tenger kristálytiszta hullámaiba…túráztunk hatalmas fenyvesekben, vad kopár hegycsúcsokon, zöldellő fennsíko...
Nagyon sokszor jártunk már Korzikán, és minden alkalommal egy azonos kérdés merült fel az ide látogatókban. Ki ez a fej a sziget zászlaján, mit jelképez? Erre szeretnénk választ adni az alábbiakban: A sziget jelképének atyja egyesek szerint Pascal Paoli volt (1725-1807), aki szardíniai zászló motívumát használta fel a függetlenségi törekvéseinek kifejezésére. A fehér alapon fekete mór fej, így lett a szabadság, a jövőbe vetett hit megtestesítője. De hogy került a mór fej a szomszédos állam...
Tovább a teljes cikkre >>>
Tegnap szerencsésen hazaérkeztünk a Korzika tengerikajak-túra bejárásról. Jó idő, kellemes tavaszi hőmérséklet és zöldbe/virágba borult vidék kísérte végig utunkat. Fantasztikus új tengerparti helyeket fedeztünk fel a tervezett evezésekhez, túrákhoz. Sikerült egy olyan utat összeállítanunk, amely még azoknak is nagy élményt jelenthet, akik már jártak e csodálatos szigeten. Kis csapatunk nem volt rest, fáradságot, verejtéket nem kímélve lapátolt az azúrkék vízen, hágott fel hegyi ösvényeken, ...
Aktív nyaralás Korzikán: kajak és bakancs. Azoknak akik kicsit más szemszögből  szeretnék látni,  megismerni Korzikát, ajánljuk ezt  az utunkat.  Nagy rutinnal és helyismerettel rendelkező  kajakos túravezetőink és profi, kimondottan erre a „terepre” tervezett hajóink  garantálják a biztonságot a fantasztikus evezések alatt. Egy életre szóló élmény a Ligur tenger kristálytiszta vizű öbleinek, sziklás partszakaszainak, szigeteinek felfedezése kajakjainkkal. Azért, hogy programunk még s...

Korzika 2014. augusztus

Aktívan Franciaországban: GR20-tól a síparadicsomokig

Franciaország 22 elbűvölő régióból áll, amelyek építészetileg és kulturálisan is annyira sokszínűek és változatosak, hogy akár mindegyike egy-egy különálló kis „országot” is megjeleníthetne. A büszke várak és pompás kastélyok mellett önfeledten tobzódhatunk az aktív pihenés színterei között is. [utazom:csikkep:377] Sokan nem is gondolnák, hogy a páratlan természeti adottsággal rendelkező országban annakidején közel háromszáz vulkán működött, amelyek jelenkori „felfedezése” izgalmas túrákkal kecsegtethetnek.

Korzika, a kalandkeresők szigete

A Görögök Kalliste-nek, a legszebbnek nevezték. Tengerpartjai, hegyiösvényei, vadvízi patakjai megannyi változatos kikapcsolódást ígérnek, hihetetlen változatosságú tájainak köszönhetően kalandprogramunk igazi csemege minden felfedezőnek és természetkedvelőnek egyaránt. Ódon hangulatú történelmi városkáiban bolyonghatunk, megízlelhetjük a helyi finomságokat, kortyolhatjuk gesztenyés italaikat. Felejthetetlen élmény ezen a vad, csodálatos mediterrán szigeten

Korzika kalandnyaralás 2019

Csodaszép túrák, fantasztikus tengerpartok. Barangolás ódon hangulatú városkák szűk utcácskáiban, izgalmas esték vadmalacokkal.
Egy életre szóló élmény, új barátok...visszamennénk!

Korzika 2022

Bakancs tartós teszt, 1. rész

Itt a tavasz, a jobb idő egyre többeket vonz a szabadba. Ezzel együtt felmerül az új felszerelés vásárlásának a gondolata, aminek az egyik legfontosabb kelléke túrázás esetén: a bakancs. Ehhez szeretnék segítséget adni egy bakancs használat eredményei alapján.
Ez nem egy gyártó vagy forgalmazó által „támogatott” teszt, hanem felhasználók rendszeresen dokumentált túrái után alakult ki.

Korzika 2016.

Korzika 2017

Korzika tengeri kajak és gyalogtúra

Felejthetetlen környezetben, és társasággal eveztünk-túráztunk Korzikán. A képek magukért beszélnek!

Korzika a kalandkeresők szigete

Korzika szigete - amit már a görögök is Kallistének a legszebbnek neveztek - kimeríthetetlen élményekkel várja az ide látogatókat.
Már a kompra szállva feltűnik, hogy ez nem a szokásos tengerparti napozós, utazó áradat. Bringások, hátizsákos turisták, vállalkozó kedvű lakókocsisok népesítik be a hajót, arcukon a várakozás izgalmával.