Kiutazás

» Korzika gyönyörű tájain
» Tengerparti Nyaralás - 2015
találat

Saját szervezésű utazásaink az utazás minden költségét tartalmazzák (részletek az utazás leírásánál).
Ha más szállodát, hosszabb-rövidebb utazást keres vagy másik időpont lenne megfelelő, kérjen személyre szabott ajánlatot, írjon nekünk itt!

Körutazások Korzikán 3 db utazási ajánlat

266.900 Ft/főtől (11 nap)

Városlátogatások Korzikán 1 db utazási ajánlat

• okt
  • nov
509.000 Ft/főtől (9 nap)

Bastia repülőjegy 126.400 Ft/főtől - Bastia (oda-vissza)

Túrák, gyalogtúrák Korzikán 1 db utazási ajánlat

• szep
  • okt
  • nov
266.900 Ft/főtől (11 nap)
Részletes találati lista
Franciaország

Korzika kalandnyaralás

Aktív kikapcsolódás Korzikán: túrázás, városnézés, strandolás. Bonifacio, Calvi, Corte..
266.900 Ft/fő

4 napos városlátogatás Párizsban - Hotel ****

egyéni városnézés repülővel
246.428 Ft/fő

5 napos városlátogatás Párizsban - Hotel ****

290.718 Ft/fő

4 napos városlátogatás Párizsban - Hotel *****

egyéni városnézés repülővel
342.476 Ft/fő

5 napos városlátogatás Párizsban - Hotel *****

396.293 Ft/fő
Nem találja amit keres?

Mint minden évben az idén is bebarangoltuk Korzika  csodálatos szigetét.  Megjártuk hegyvidékeit, élveztük tengerpartjait, sétáltunk  romantikus kis városkáiba, ettük-ittuk mit e szép sziget terem. Meglovagoltuk part menti  hullámait, eveztünk türkiz öbleiben, felderítettük izgalmas folyótorkolatait. Ugrottunk hatalmas gránittömbökről  vadvízi patak zsibbasztó vizébe, parti szikláról a tenger kristálytiszta hullámaiba…túráztunk hatalmas fenyvesekben, vad kopár hegycsúcsokon, zöldellő...

Olvasson tovább! >>>

Korzika: a mediterrán sziget tengerpartjai, álmos kisvárosai is gyönyörűek, de a valódi kalandokat a hegyekben kereshetjük. A vadregényes, csipkés sziklákkal és szél tépte fenyvesekkel szegélyezett hegyvidéken emlékezetes túrákat tehetünk. A most következő kisfilm is gyönyörű, de Korzikát látni kell élőben!

Corsica from Julien...

Egy évtizede már, hogy először Korzika földjére léptem, akkor még csak nagy-nagy várakozással. Tudtam, hogy a szigeten francia frankkal fizetnek, de a korz (corse) nyelv olasz alapokon nyugszik. A sziget, egy tized magyarországinyi terület, tehát bejárható két hét alatt -gondoltam.

A kalandvágy, a sátor, a bakancs és némi élelem, egy hátizsákba került, amivel Bastiába, a kompról kilépve elkezdődött az azóta tartó, barangolásom.
Az első napok után kiderült, nem minden...

Olvasson tovább! >>>

Tegnap szerencsésen hazaérkeztünk a Korzika tengerikajak-túra bejárásról. Jó idő, kellemes tavaszi hőmérséklet és zöldbe/virágba borult vidék kísérte végig utunkat. Fantasztikus új tengerparti helyeket fedeztünk fel a tervezett evezésekhez, túrákhoz. Sikerült egy olyan utat összeállítanunk, amely még azoknak is nagy élményt jelenthet, akik már jártak e csodálatos szigeten.
Kis csapatunk nem volt rest, fáradságot, verejtéket nem kímélve lapátolt az azúrkék vízen, hágott fel hegyi...

Korzika - a Szépség Szigetének említése nagyon kellemes melegséggel tölti el a különleges kalandokat és a vadregényes tájakat szeretők szívét. Korzikát nagyon szeretjük, a nyári időszakban két kiváló utazás során is tiszteletünket tesszük a kalandkeresők szigetén.

Kajakozással és...

Olvasson tovább! >>>

A világot járva fotózok, egy helyre akár többször is visszatérve, megörökíteni a "Pillanatot". Bezárni a fényképezőgépbe, majd elővenni, csodálkozni, búslakodni, örülni az elkészült képekkel, képeknek.
Van a bolygónknak egy szeglete, ahol sokszor fotóztam a "Pillanatot”.

Azt, amikor a nap a horizont közelében nyugtára hajlik Korzika nyugati partján. Talán az egyik legjobb helyszín a napnyugta fotózásra a szigeten Portó környéke.

Les Calanches sziklavilága, egy...