Kiutazás
találat

Saját szervezésű utazásaink az utazás minden költségét tartalmazzák (részletek az utazás leírásánál).
Ha más szállodát, hosszabb-rövidebb utazást keres vagy másik időpont lenne megfelelő, kérjen személyre szabott ajánlatot, írjon nekünk itt!

A keresés az alábbi szűrőkkel nem hozott eredményt:

Töröld a nem kívánt szűrési feltételeket!

Franciaország

4 napos városlátogatás Párizsban - Hotel ****

egyéni városnézés repülővel
321.618 Ft/fő

5 napos városlátogatás Párizsban - Hotel ****

388.568 Ft/fő

4 napos városlátogatás Párizsban - Hotel *****

egyéni városnézés repülővel
411.228 Ft/fő

5 napos városlátogatás Párizsban - Hotel *****

511.395 Ft/fő

Az Azúr-part csodái

4 napos buszos körutazás Franciaországban
161.747 Ft/fő
Nem találja amit keres?

Sok évvel ezelőtt, láttam egy fényképet, egy türkizkék öbölről, ami már szinte a giccskategória határait súrolta. Azt sem tudtam hol készült, vagy hogy létezik-e ilyen hely a valóságban de a biztonság kedvéért elmentettem képernyő védőnek, hátha egyszer majd... Ma már tudom, hogy álmaim tengerpartja nagyon is valós, és nem a fotoshop műve a varázslat. A Big Sur, vagyis ez a kis titkos part Los Angeles és San Francisco között félúton, közvetlenül a Pacific Highway mentén fekszik. Ám valójában...

Olvasson tovább! >>>

India hosszú évek óta egyedül volt azon a listán ahova utaztam volna, de mégis féltem tőle. A félelem egészen megmagyarázhatatlan volt, mert jártam már néhány olyan országban, ahol elég sanyarú sorban éltek emberek, de valahogy India a hatalmasságával, a mérhetetlenségével, a számokkal, amikkel leírható felfoghatatlannak és így félelmetesnek tűnt…

Aztán 2014. novemberében mégis eltöltöttem az Arany Háromszöget körbejárva 7 napot Indiában. Az Arany Háromszög – Delhi-Agra-Jaipur...

A nyári turistaszezon első hétvégéjén, a június 15-ig érvényes téli zárlat utáni első vasárnapon a szép idő a Liptói-Tátrába csábított minket. Ezúttal egy szép, hosszú körtúra során a Szürke-hegy elérését tűztük ki magunk elé. A Liptói-Tátra, és ezzel a teljes Tátra-vonulat nyugati szélén, a Tátra legnyugatibb völgyének nyugati gerincén túráztunk.
Reggel korán keltünk, így nem sokkal 8 óra után már a...
Olvasson tovább! >>>

Az utazás legjobban várt attrakciója így rögtön az út elejére került, úgyhogy erős felütéssel kezdünk. Ma megyünk látogatóba a gorillákhoz. Mindenki rettentően izgult, kíváncsi vagyok, a gorillák hogy voltak ezzel.

5.15-kor ébresztő, még vaksötétben gyors reggeli, aztán indulás a park központjába. A világon mindössze kb. 710 hegyi gorilla él szabadon, mind itt Ruanda, Uganda és Kongó találkozásánál: kb. 380 a Bwindi Impenetrable National Parkban, Ugandában, és 330 a Ruandában és...

A Nagy-London (az M25-ös körgyűrün belül elhelyezkedő közigazgatási egység, ami  Londont is magában foglalja) délnyugati határán (Richmond upon Thames) található Hampton Court Palace VIII. Henrik palotájaként vonult be a köztudatba, pedig valójában korábban épült, eredetileg nem is az övé volt, s később más uralkodó is élt benne, így egy jelentős részét a barokk igényeknek megfelelően felújították, átalakították. Persze, aki a leghíresebb brit uralkodó életével, korával, családi...

Olvasson tovább! >>>

Fokvárost nem lehet nem szeretni. Gyönyörű, folyton vibrál, és még egy felhős, szürke nap végére is produkált egy olyan naplementét.....Az utolsó másfél (tartalék) napra csak úgy bezuhantam Fokvárosba tervek és elképzelések nélkül. Valahogy majd csak elcsapom az időt a hazaindulásig...

Sajnos felhős, esős időt ígértek. A boltnézegetést gyorsan kipipáltam meguntam, elindultam a Table Mountainhoz egy kicsit lábat lógatni-nézelődni. Már ráfordultam a felvonóhoz vezető útra,...