Kiutazás
találat

Saját szervezésű utazásaink az utazás minden költségét tartalmazzák (részletek az utazás leírásánál).
Ha más szállodát, hosszabb-rövidebb utazást keres vagy másik időpont lenne megfelelő, kérjen személyre szabott ajánlatot, írjon nekünk itt!

Körutazások Monte Carlóban 6 db utazási ajánlat

313.297 Ft/főtől (8 nap)

Városlátogatások Monte Carlóban 4 db utazási ajánlat

Részletes találati lista
Nem találja amit keres?

Nem gondoltam volna, hogy Franciaországgal ilyen gondban leszek, amikor ki kell választani és sorba kell állítani a legszebb helyeit. Ez egyébként is nehéz feladat, hiszen a szép mindenkinek mást jelent. A méltán híres és szép helyeket - mint Párizs vagy Provence - mindenki ismeri, ugyanakkor számos eldugott gyöngyszem is akad, melyek nem ilyen felkapottak. Én most elsősorban ezeket szeretném bemutatni, persze a „híresek és szépek” sem maradhatnak ki a felsorolásból. Az vesse rám az első...

Olvasson tovább! >>>

Utolsó Montenegrói napunk is strandolással telt, kora este pedig a Bojana folyó menti éttermek egyikébe mentünk vacsorázni. Tálcáról választhattuk ki, melyik halat kérjük, és az elkészítés folyamatát is figyelemmel kísérhettük. Ennek meg is volt az ára, 5 fős vacsoránk csaknem 100 euróba került. Később még bevásároltunk az esti forgatagban és búcsúban, ugyanis csakúgy, mint Albániában, Montenegróban is rengeteg világmárka-hamisítványt árulnak, de abból a jobb félét.

Másnap...

Az egyik legszebb, legvadabb balkáni állam a festői Montenegro. A tengerparti kisvárosok, látványos öblök mellett hatalmas hegyeket és gyönyörű alpesi tavakat találunk itt.

A meseszép tájon történelmi és természeti emlékek között kalandozhatunk, ha hatalmas Skhodrai-tó madárvilágának megfigyelése mellett túrázhatunk a Durmitorban vagy evezhetünk a Tara-kanyonban.

A parton pedig csodás kisvárosok között válogathatunk, mint a hangulatos Kotor, az aprócska...

Olvasson tovább! >>>

Montenegro északi részén találjuk a vadregényes Durmitor hegységet. A legmagasabb csúcsa a gyönyörű Bobotov kuk, amely 2523 méterrel emelkedik a festői kotori öböl tengerszintje fölé.

A mészkőhegységben látványos völgyeket és tarajos gerinceket alakítottak ki a jég és az időjárás viszontagságai, valamit a...

Egy évtizede már, hogy először Korzika földjére léptem, akkor még csak nagy-nagy várakozással. Tudtam, hogy a szigeten francia frankkal fizetnek, de a korz (corse) nyelv olasz alapokon nyugszik. A sziget, egy tized magyarországinyi terület, tehát bejárható két hét alatt -gondoltam.

A kalandvágy, a sátor, a bakancs és némi élelem, egy hátizsákba került, amivel Bastiába, a kompról kilépve elkezdődött az azóta tartó, barangolásom.
Az első napok után kiderült, nem minden...

Olvasson tovább! >>>

Az Appenninek és a Ligur-tenger által közrefogott Toszkána nem csak Olaszország, de egész Európa egyik legszebb vidéke. A természet bőkezűen bánt Toszkánával, elképesztő esszenciája természeti szépségeknek, kulturális látványosságoknak és a kulináris élvezeteknek.

Fotó: Kovács Attila (utazom.com)

Toszkána zöld lankái, ég felé törő ciprusai, olajfaligetei, szőlős kertjei,...