találat

Saját szervezésű utazásaink az utazás minden költségét tartalmazzák (részletek az utazás leírásánál).
Ha más szállodát, hosszabb-rövidebb utazást keres vagy másik időpont lenne megfelelő, kérjen személyre szabott ajánlatot, írjon nekünk itt!

A keresés az alábbi szűrőkkel nem hozott eredményt:

Töröld a nem kívánt szűrési feltételeket!

Nem találja amit keres?

Sosem voltam egy nagy vurstli-kedvelő, és a mesékből is jó harminc-egynéhány éve kinőttem, így igazi kihívásként tekintettem az út elé. Úgy voltam vele, próbálják csak bebizonyítani nekem, hogy kételkedő felnőttként is élvezhető egy vidámpark. Sosem vonzott Diesneyland (bár kétségtelen, hogy a maga nemében kuriózum és gyerekek számára élvezetes), nem kívánkoztam körhintára, hullám- és szellemvasútra, vagy dodzsemre felülni, és még a jó öreg Budapesti Vidámpark esetében is csak a végleges...

Olvasson tovább! >>>

Egykor egész Északkelet-Európát egybefüggő lombhullató erdőség borította. Az egész régió egy dús, zöldellő paradicsom volt, ahol hatalmas bölény, szarvas, őz és vaddisznó csordák, hiúzok, rókák, farkasok éltek békességben. A XIV. századig legfeljebb vízi úton lehetett rajta átkelni, gyalogszerrel képtelenség lett volna belőle kikeveredni. Ma Európa utolsó őserdeje ennek a hatalmas rengetegnek a fennmaradt 150 ezer hektáros maradéka, mely az UNESCO Világörökség része (1979), bioszféra-...

Egy utazáson szerzett első benyomások, tapasztalatok meghatározhatják az út további részét. Namíbiai kirándulásunk kezdeti élményei sejteni engedték, hogy nem fogunk itt unatkozni, de a hazaérkezésig átélt extrém kalandokkal teli csapatépítő tréningre messze nem számítottunk.

Port Elizabethet zimankós, szemerkélő esőben hagytuk el, ami nagyon hamar valami elképesztő felhőszakadásba ment át. Nagy nehezen magunk mögött hagytuk a partot. Ennél a kanyarnál mondta be képzeletbeli GPS-ünk,...

Olvasson tovább! >>>

Irán hatalmas, gyönyörű és elképzelhetetlen kultúrával és történelemmel megáldott ország, szerencsétlen módon mégis az elmúlt század politikai manőverei, és azok hatásai határozzák meg mai megítélését. Sokan alig tudnak többet róla, mint amit a híradásokban hallanak: korábban az irak-iráni háborúk, az 1979-es Iszlám Forradalom, a...

Egy napsütéses, esőmentes júliusi napon a két ifjú titánnal, Egonnal és Ádámmal kiegészülve Julcsival együtt négyesben vágtunk neki a Tátra talán leghosszabb, két fővölgyet is érintő körtúrájának. A 33 kilométer hosszú túrán megtettünk 1000 méter szintkülönbséget, érintettünk két hatalmas fővölgyet, két varázslatos mellékvölgyet, két füves hágót, láttunk három plusz öt tavat, két vízesést, és számtalan szebbnél-szebb csúcsot. Az elején és a végén hosszú aszfalt-...

Egy egykori szovjet tagköztársaságban, az Ázsia szívében fekvő Üzbegisztánban talán a legszebbek az egykori Selyemút városai, ahol mecsetek és erődfalak között lenyűgöző építészeti emlékeket találhatunk.

Itt, a Kizil Kum sivatagban meglátogattuk a folyamatosan kiszáradó Aral-tavat, ahol a víztől több kilométer távolságra, homokban megfeneklett halászhajókat találunk. Közép Ázsia legkisebb országában, a hegyek birodalmában, Tádzsikisztánban. Magyarországról kevés turista jut el ide,...