pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...
Monte térkép

8 napos körutazás Madeirán
199.990 Ft/fő

Madeirai vakáció és Lisszabon ***/****

7 napos utazás Madeirán
202.000 Ft/fő

Madeira - Az örök tavasz szigete

8 napos utazás Madeirán
229.000 Ft/fő

MSC MAGNIFICA - Mediterrán hajóút

MSC Cruises - MSC Magnifica
231.194 Ft/fő

Madeira - Virágsziget az Atlanti-óceánban

8 napos körutazás Madeirán városnézéssel
249.000 Ft/fő

Egy táj drámaiságát a rajta található jelentős egyenetlenségek hangsúlyozzák- minél több meredek taréj, kiemelkedés, és sziklameredély szabdalja, annál vadregényesebb. Megmagyarázhatatlan vonzalom fűz minket össze a hegyekkel, csúcsaikról körbe tekintve lelkünk a szomszéd sarok helyett a látóhatár széléig ér, egyszerre vagyunk nagyon parányiak, és uralkodik tekintetünk az egész vidék felett.

...

Olvasson tovább! >>>

A Balkán-félsziget csak a felületes szemlélő számára nem több mint a szűk tengerparti sáv strandjai, azon túl pedig csupán csapnivaló utakkal átszőtt, sötét és veszélyes vidék. Montenegró az egyik legszebb szeglete ennek a hegyvilágnak.

Az ideális hegyvidék jellemzői: csipkés csúcsok, havas hegyoldalak, mindenfelé kis tavak, de a táj nem kietlen és holdbéli, nem csak jég és hó, hanem a friss zöld lombok és virágos rétek borítják a hegylábakat. Ha ebben a képben egy két...

Az apró kis Monaco a második legkisebb állam a világon a Vatikán után. Egyedül Franciaország a szomszédja, a nagybácsi és a Földközi-tenger közé ékelődött miniállam a világ legsűrűbben lakott országa.

A független hercegségben nincs sem jövedelemadó sem társasági adó, a turisták pedig vagyonokat játszanak el a hercegi várral átellenben, az öböl másik oldalán található Monte Carlo híres kaszinóiban.

A csillogás és a pompa lenyűgöző, a kikötőben sétálva...

Olvasson tovább! >>>

Utolsó Montenegrói napunk is strandolással telt, kora este pedig a Bojana folyó menti éttermek egyikébe mentünk vacsorázni. Tálcáról választhattuk ki, melyik halat kérjük, és az elkészítés folyamatát is figyelemmel kísérhettük. Ennek meg is volt az ára, 5 fős vacsoránk csaknem 100 euróba került. Később még bevásároltunk az esti forgatagban és búcsúban, ugyanis csakúgy, mint Albániában, Montenegróban is rengeteg világmárka-hamisítványt árulnak, de abból a jobb félét.

Másnap...

Kotor kisvárosa apró kincsesdobozként bújik meg Montenegro déli részén, a városról elnevezett, festői szépségű öböl partján. A város kis mérete senkit se tévesszen meg: utcáit járva rengeteg szép házat, kellemes kávézót és hangulatos éttermet is találunk az építészeti emlékek mellett.

Az öböl mély vize lehetővé teszi, hogy a hatalmas óceánjárók közvetlenül a városka kikötőjében horgonyozzanak: megdöbbentő látvány, ahogy egy ilyen több emeletes monstrum tornyosul a pici...

Olvasson tovább! >>>

Az egyik legszebb, legvadabb balkáni állam a festői Montenegro. A tengerparti kisvárosok, látványos öblök mellett hatalmas hegyeket és gyönyörű alpesi tavakat találunk itt.

A meseszép tájon történelmi és természeti emlékek között kalandozhatunk, ha hatalmas Skhodrai-tó madárvilágának megfigyelése mellett túrázhatunk a Durmitorban vagy evezhetünk a Tara-kanyonban.

A parton pedig csodás kisvárosok között válogathatunk, mint a hangulatos Kotor, az aprócska...