Bringa

Pannonrider

Volt szerencsém belefutni a PannonRider 2 prototípusába a napokban. Bár erősen kuncsorogtam, a próbaút elmaradt, mert véletlenül kipukkasztottam az egyik gyerek lufiját. Tehát lövésem sincs, hogy megy, de így külsőre elég megdöbbentő.

Bringás lakberendezés

A kerékpártartó falikonzol témakör természetesen tartogat még az érdeklődők számára rengeteg olyan ötletes megoldást, amikkel már nem találkozhatunk a boltok polcain, vagyis ezen a ponton lépünk át a sorozatgyártás egyhangúságából az egyedi formai megoldások világába.

Profi Ortlieb túrazsákok

Bemutatjuk az Ortlieb két professzionális túrazsákját, amivel semmi sem gördíthet eléd akadályt.
Németországban készülnek, full vízálló hegesztett táskák 5 év garanciával.
Örök darabok!   Elevation

A városi bringázás tízparancsolata

A Bikemag összeszedte, mi elengedhetetlen ahhoz, hogy biztonságban kerekezhessünk székesfővárosunk utcáin. A városi kerékpározás tízparancsolata.

A Parenzana Isztria- félszigeti szakasza

A Parenzana egy régi vasútvonal az olaszországi Trieszt városából Porec településéig húzódott. [utazom:csikkep:53276] Mára a síneket felszedték és Olaszország, Szlovénia és Horvátország gyönyörű tájain átvezető kerékpártúra útvonalat alakítottak ki a nyomvonalán. Az egykori vasútvonal érinti Izolát, Portorozt, az Isztria-félszigeten kanyarogva Buzetet majd Bujét, Groznjan és Motovun varázslatos településeit is.

Maxi-Bike

Érdemes kimenni és megnézni, vagy csak a honlapjukon válogatni. Szuper acélvázas országúti gépek, jó áron.

Szezonnyitó kerékpártúra a Pilisben

A Pilisben tekertünk a hétvégén. Meg a Visegrádi-hegységben. A zord időt beígérték, szerencsére az erdő és a hegyek elzártak a szélfúvás nagy részétől, így csak a menetszél borzolta a hajunk. A tavaszi erdő a legszebb arcát mutatta: friss zöld levelet bontó tölgyek és virágzó aljnövényzet kísért utunkon.

NELLA

„A NELLA kerékpárbolt hosszú idő óta a magyar kerékpárosvilág egyik elismert és kedvelt szaküzlete.

Bringások és a reklámcápák

A benzin ára komótosan totyog felfelé, „a vodka harminckét forint”, Kína meg Amerika fő szponzora lett. Ez mind érthető, de ha egy hazai olajcég biciklisekkel reklámozza magát, akkor azon azért egy ideig illik elméláznunk.

Sealskinz Kamáslik 2014

Valahol mindig esik a világban! Ami azt jelenti, hogy egy helyen 100% hogy valakinek elázik a lába. Legyen szó munkáról, sportról vagy csak mert kedvünk támad végiggázolni egy pocsolyán.. Legyünk őszinték magunkkal, mindenki szerette ezt!
Csakhogy megfelelő felszerelés nélkül az elázás könnyen és gyorsan szenvedéssé válhat a hidegben.
Főleg a vizes lábunk a kezünk és a fejünk okozza a legnagyobb problémákat, kellemetlenségeket.
Kimutatott tény, hogy rengeteg hőt veszítünk ezeken a felületeken, ha nem védjük rendesen.

Forradalmi biciklicsillár

Connect névre hallgat Carolina Fontoura Alzaga új sorozata, melyet újrahasznosított biciklialkatrészekből készült, rendkívül összetett, funkcionális szobrok alkotnak.

Bicikliparkoló tervek a nagyvilágból

Világszerte egyre nagyobb figyelmet kap a biciklizés mint alternatív közlekedési eszköz a nagyvárosok problémáinak lehetséges megoldására. A kerékpározáshoz megfelelő infrastruktúra kialakítása már évek óta foglalkoztatja az építészeket, formatervezőket.

ÉN ÉS A BICIKLIM fotózás 7

Minden bringást sok szeretettel várunk 2011. szeptember 18-án vasárnap 11-18h-ig az ÉN ÉS A BICIKLIM fotózására a Mobilitási Hét 2011 keretein belül.

Én és a Biciklim a Házon kívülben

Az Én és a Biciklim május 5-én este vendégszerepelt az RTL klub Házon kívül című műsorában. Serdült Szilvia felkérésére, miszerint lenne-e kedvünk egy kicsit beszélni a városi biciklizésről, nem lehetett nemet mondanunk.

Lance és a fixikészítés művészete

2008 szeptemberében második alkalommal rendezte meg az RVCA és a Cinelli közösen a Pressure c. fixiművészeti kiállítását a texasi Austinban, melynek Lance Armstrong biciklisboltja, a Mellow Johnny’s adott helyet.

Luongo

A Luongo kerékpárbolt és szerviz új helyre, a Katona József utca 3. alá költözött. A hangulat továbbra is kedélyesen barátságos, viszont az a tény, hogy az új bolt, szemben a régi pincével, immár a földszinten kapott helyet, kifejezetten felemelő érzés.

Legjobb megoldás a városban: Birdy

Az összecsukható vagyis ( folding ) kerékpározás csúcsa, mint ahogy a kerékpáros evolúció mérföldköve is. Végre biztonságban mindig veled lehet a kétkerekűd mert a Birdy mindenhova befér ahova te eljutsz, így nem kell aggódnod minden egyes percben hogy mikor lovasítják meg a kedvencedet. Teljes értékű kerékpár felszereltségtől függően és mindez egy táskányi méretben elfér. Most már nincsen mentséged miért nem kerékpározol minden nap!

Két keréken három gyerek

Ha kényelmes, elegáns városi bringát keresünk, akkor elég gyorsan Hollandiában találhatjuk magunkat. Amennyiben pénztárcánk engedi, hogy egy lepukkant autó árát kifizessük egy gyerekek szállításra alkalmas bicikliért, tricikliért, akkor viszont biztos, hogy egy holland gyártónál kötünk ki.

Lakóbicikli

Be kell vallanom, romantikus vágy vonz a lakókocsik meghitt világcsavargó hangulata iránt. Az egyetlen problémám ezekkel az aszfaltjachtokkal, hogy gépjárművek, irgalmatlan drágák, és rengeteg benzint égetnek el. Mi van akkor, ha a kerékpárunk mögé eszkábálunk egy lakóutánfutót? – tehették fel többen magukban ezt a kérdést.

Maraton a Bükkben- élménybeszámoló

Vasárnap került megrendezésre Miskolc első hegyikerékpáros maratonja. Az I. Kondenzgyík Maraton résztvevői több távon mérkőztek meg egymással, és az előző napi eső által feláztatott, igencsak technikás pályával. Az Utazom.com csapata is képviseltette magát az indulók népes táborában. Kicsik és nagyok jól éreztük magunkat. Köszönjük a szervezőknek, jövőre is ott leszünk!

Várak szép rút kiskacsája – a balatonszentgyörgyi Csillagvár

A Csillagvár hallatán megremegett a lábam. Vááár? Egy kétnapos balatoni körtúra végére a kevésbé edzett vádlik felvisítanak a szó hallatán, hiszen minden valamire való várhoz egy minimum 10 %-os emelkedő vezet... Kellemes meglepetés éri azonban a meggyötört, de kultúrára éhező kerekezőt: a balatonszentgyörgyi Csillagvár felé még déli napsütésben is könnyű a terep, és a várpince hűs levegőjéért csak néhány km-rel kell többet tekerni.

Kerékpározáshoz hordjunk sisakot!

A bringás sisak kérdése minden alkalommal heves érzelmeket szül. Majdnem olyan, mint a férfiszandál: a társadalom egy része mélyről jövő megvetéssel néz rá, miszerint ilyet igazi férfi soha, de soha nem venne fel. De most vegyük a következő szituációt: Normafáról száguldok lefelé az Eötvös utcán körülbelül 60-70 km/h-val. Esetleg elém fordul egy előivigyázatlan sofőr, lehet nem is tolja ki az útra csak az autó orrát: biztos, hogy a motorháztetőn átbucskázva öt-hat métert fogok repülni a levegőben, majd a nem túl puha aszfaltra érkezve szánkázok még néhány métert.

Toronto - a kerékpáros világváros

Toronto - nyüzsgő, multikulturális metropolisz, Ontario tartomány fővárosa.  Kanada legnagyobb, pörgős, csillogó világvárosa Faludy György választott otthona volt - máig egy park őrzi Torontóban híres költőnk emlékét. Ma már nem számít akkora kihívásnak ide eljutni, mint az ő idejében - csak felpattanunk egy közvetlen járatra és könnyedén repülhetünk Budapestről Torontóba.

Bar-Ker

„Cégünk 1997-ben alakult, ezt az üzletünket családi vállalkozásban 2000-ben nyitottuk. Vásárlóink egyedi igényeit is rugalmasan teljesítjük.” Itt lehet a legmegbízhatóbb (unalmas) bicikliket venni, amikhez 10 (egy nullát levettem) évig nem kell hozzányúlni.

Én és a Biciklim fotózás- 2010. június 25, Kertem

„Ez az egyéniségem, és a személyes szabadságba vetett hitem szimbóluma.” Megcsináltuk. Sikerült művészetet létrehoznunk a Ti mindennapjaitokból mindössze egyetlen fényképpel Rólad és a Biciklidről.

Napelemes bringalámpák

A minap tekertem a napsütésben, amikor is egy érdekes biciklilámpára lettem figyelmes. Nem is a külseje, hanem inkább a tetején furcsán megtörő fény keltette fel az érdeklődésemet. Van olyan, hogy napelemes biciklilámpa?

Nem madárfészek, olimpiai velodrom

A londoniakat burgonyasziromra emlékeztető, ezért Pringle-nek becézett épület tervezőit a kerékpározás egyszerűsége és tökéletessége ihlette meg az ökobarát megoldásokban bővelkedő olimpiai kerékpárcsarnok megalkotásakor. A Hopkins Architects tervei alapján felépült, és a 2012-es olimpiai játékok helyszínének szánt velodromban minimálisra csökkentették a beton és acél mennyiségét.

Bringás hulladékszállítás

A massachusetts-i Northamptomban 2002-ben öt fiatal úgy döntött, hogy nem vár addig, míg a város vezetősége végre megszervezi a szemételszállítást, inkább civil kezdeményezésként megalakítja a Pedal People biciklis hulladék-elszállító vállalatot.

Oldalak

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...