Bringa

Aktív utazások, izgalmas túrák az utazom.com szervezésében

Az utazom.com kalandtúrái valódi izgalmakat kínálnak, lenyűgöző tájakon, a legnagyobb biztonságban. Az aktívan eltöltött szabadidő nem csak életre szóló élményekkel és kellemes fáradtsággal ajándékozza meg az utazót, hanem kiváló közösséget is talál a túrákon részt vevő hasonló érdeklődésű társaságban az út alatt pedig évtizedes tapasztalattal rendelkező túravezetők figyelnek utasaink biztonságára. Az alábbi felsorolásban összeszedtük azokat az úttípusokat, ahol aktív utazásokon, izgalmas kalandokon vehetünk részt az utazom.com szervezésében. Gyalogtúrák
Leírás:

Lance és a fixikészítés művészete

2008 szeptemberében második alkalommal rendezte meg az RVCA és a Cinelli közösen a Pressure c. fixiművészeti kiállítását a texasi Austinban, melynek Lance Armstrong biciklisboltja, a Mellow Johnny’s adott helyet.

Hogy mi az a Tweed Run?

A 2009-ben alapított Tweed Run lényege, hogy hagyományos angol kerékpáros öltözetben jelennek meg a résztvevők a csoportos tekerésen, lehetőleg klasszikus kerékpáron.

Maxi-Bike

Érdemes kimenni és megnézni, vagy csak a honlapjukon válogatni. Szuper acélvázas országúti gépek, jó áron.

Maraton a Bükkben- élménybeszámoló

Vasárnap került megrendezésre Miskolc első hegyikerékpáros maratonja. Az I. Kondenzgyík Maraton résztvevői több távon mérkőztek meg egymással, és az előző napi eső által feláztatott, igencsak technikás pályával. Az Utazom.com csapata is képviseltette magát az indulók népes táborában. Kicsik és nagyok jól éreztük magunkat. Köszönjük a szervezőknek, jövőre is ott leszünk!

Sealskinz Kamáslik 2014

Valahol mindig esik a világban! Ami azt jelenti, hogy egy helyen 100% hogy valakinek elázik a lába. Legyen szó munkáról, sportról vagy csak mert kedvünk támad végiggázolni egy pocsolyán.. Legyünk őszinték magunkkal, mindenki szerette ezt!
Csakhogy megfelelő felszerelés nélkül az elázás könnyen és gyorsan szenvedéssé válhat a hidegben.
Főleg a vizes lábunk a kezünk és a fejünk okozza a legnagyobb problémákat, kellemetlenségeket.
Kimutatott tény, hogy rengeteg hőt veszítünk ezeken a felületeken, ha nem védjük rendesen.

Fogaskerékpár bolt és szerviz

Ki ne tévedt volna el úgy pár napra a VII. kerület Bermuda-háromszögében, hogy aztán egy szép napsütötte hajnalon néhány emlékfoszlánnyal a zsebében végre hazataláljon?

Verseny a föld alatt! Underworld kupa.

A bringások a föld alá mennek! Bringáztál már Budapest alatt? Augusztus 13-án a MOFÉM Underworld Kupánl megteheted!

A tavalyi évben nagy sikerrel debütált budapesti föld alatti hegyikerékpáros verseny idén is megrendezésre kerül. A MOFÉM Underworld Kupa alkalmával megnyílnak Budapest egyébként zárt, sötét tárnái a bringások előtt, hogy mindenki részese lehessen a kalandnak!

Gyerekülés 2. rész

A gyerekülés választásnál figyelembe kell venni a gyerek korát és a távolságot, amit meg akarunk vele tenni. Szerintem ezt sokan nem gondolják át, és csak a megszokott minta lebeg a szemük előtt. Jó marha nagy fotel legyen hátul. Engem is nagyon érdekelne, vajon melyik a legjobb gyerekülés, ezért megkérdeztem pár forgalmazót.

Tour de France

Gyerekkoromban a Tv előtt ülve irigykedve néztem a rövid tudósításokat a Tour de France országúti kerékpárversenyről. A kedvenc versenyzőm már akkor is a - túrórudi színvilágát idéző -, pöttyös trikóban versenyző hegyimenő volt, aki a leggyorsabban tekert fel a meredek emelkedőkön. Egyetemista koromban rajongásom tovább nőtt.

Bringázás a föld alatt: bányatúra Szlovéniában

A biciklitúra jó dolog. Szlovénia meseszép tájain kiváló kerékpáros élményeket szerezhetünk: a föld felett. Ám a Karavankák mészkőhegyei nem csak a felszínükön kínálnak izgalmakat. A hótalpas túrával egybekötött bányabringás túránk a föld mélye felé indul kerékpárral: egy már használaton kívüli ólom és cinkbányában tekerünk át a Peca hegy egyik oldaláról a másikra, az ezer kilométernyi járatból kilenc kilométert bebringázva.

Bicajvadászat március 15.-én

Kisgyerekkorom óta rajongok a március 15-ei ünnepségekért, a huszárokért és a tavasz első meleg napjaiért. Ez az érzés valahogy nem kopott el az idő múlásával, ezért a lányaimmal minden évben igyekszünk megtalálni a módját, hogy csákót és fakardot szerezzünk nekem.

Profi Ortlieb túrazsákok

Bemutatjuk az Ortlieb két professzionális túrazsákját, amivel semmi sem gördíthet eléd akadályt.
Németországban készülnek, full vízálló hegesztett táskák 5 év garanciával.
Örök darabok!   Elevation

Ortlieb víztárolók

Kedves Olvasók, A jó idő közeledtével, szeretnénk figyelmetekbe ajánlani, legfőképp a túrázóknak, az ORTLIEB kiváló minőségű hegesztett víztartályait, melyek rengeteg előnnyel szolgálhatnak.
Kialakításukban nagyon hasonlítanak a már jól bevált Dry Bagekhez. Jelenleg három táskája elérhető az ORTLIEB-nek, mindegyik más-más előnnyel.

Bringás lakberendezés

A kerékpártartó falikonzol témakör természetesen tartogat még az érdeklődők számára rengeteg olyan ötletes megoldást, amikkel már nem találkozhatunk a boltok polcain, vagyis ezen a ponton lépünk át a sorozatgyártás egyhangúságából az egyedi formai megoldások világába.

Három kerék, két gyerek

Napi ritmusunknak megfelelően a kora estét egy tipikus déli parti büfében töltöttük a gyerekekkel. Jó kis hely, lángos, palacsinta, sör, kedves emberek. Nem lehet eltéveszteni, mert ez az egyetlen klasszikus balatoni büfé maradt Szárszón a vasútállomással szemben.

Vaude Augsburg: a városi bringás táska

A kerékpáros táskák általában a bringatúrák állandó résztvevői. De a mindennapi életben is jól jön néha, ha a cuccaink nem a hátunkat húzzák, hanem a csomagtartóra csatolhatóak. Egészen a munkahelyig működik a bringatúrákra használt verzió is, ott azonban gondban vagyunk, hiszen ezek a változatok nem a mindennapi használatra lettek kialakítva.

A Freecikili kiállítás Vácon

A 2010 őszén a Kiscelli Múzeumban megrendezett, a magyar kerékpározás kultúrtörténetét bemutató kiállítás most egy igazán kiváló helyszínen, Vác csodálatos barokk főterén kerül újra bemutatásra. A gyűjtemény a váci kerékpározás emlékeivel, helyi gyűjtők és kerékpárépítők csodálatos darabjaival egészült ki.

Villányi hétvége: bor és bringa

Ezen a hétvégén az utazom.com és a Bor+ nyílt, ingyenes bringatúrát szervez Villányba. A villányi borvidéket bejáró hétvége programját alább olvashatjátok. Egyik leghíresebb és leghangulatosabb borvidékünk a mediterrán ízeket és illatokat kínáló Villány. E kiváló tavaszi hétvégén április 27-28.-án kerékpár nyergében fedezzük fel a Villányi-borvidéket. Megmásszuk majd másnap körbetekerjük a híres Szársomlyó hegyet is és ellátogatunk Siklósra is. Bázisunk a Csillagvölgy pincészet lesz, itt veszünk részt egy kellemes borkóstolón szombat este. Az eseményre itt tudsz jelentkezni...

Maxi-Bike

Kiállítottunk és ünnepeltünk

Április 1-én, bolondok napján hangulatos kis esti buli kerekedett a Boulevard&Brezsnyev Galériábaban, talán nem véletlenül. Az utazom.com ÉN ÉS A BICIKLIM és a Cyclechic.hu nevében is köszönöm, hogy ilyen sokan eljöttetek.

RWC versenybicikli

A minap sétálgattam hazafelé a körúton a hóesésben, amikor megláttam ezt az RWC osztrák versenygépet. Azonnal beugrott, hogy ezt meg kell vennem, de elsőre győzött a józan ész. NINCS RÁ SZÜKSÉGED! MENJ TOVÁBB! LAZÁN!

Pillepalack sárhányó

A kísérleti fázis ezen szakaszában talán még korai lenne pezsgőt bontanunk, de az előjelek kecsegtetőek. Ez év tavaszán két újrahasznosított modellel mutatkozunk be a nemzetközi piacon. A Basic Pro és a ledes változattal, a Basic Pro light-tal. Míg az ázsiai piac nem reagál pozitívan, addig a vasedényből kell a hozzávalókat megvásárolni.

Eurobike 2012 és a díjnyertes Kendu kerékpár

2012. augusztus 29-én tartották a németországi Friedrichshafenben az Eurobike díjátadó ünnepségét. Az Eurobike a legnagyobb kerékpáros expó, amelyen szerte a világból bemutatják a kétkerekűek gyártói az újdonságaikat, 2013-ra szóló fejlesztéseiket. Idén összesen 84 terméket díjaztak különböző kategóriákban. A Riese&Müller új kompakt hybrid elektromos kerékpárja, a Kendu is megkapta az áhított díjat.

Átbringázni egy szmogriadón

Egy-két napos köhécselés után elgondolkodik az ember azon, vajon érdemes-e továbbra is kitartóan biciklizni a belvárosban. A hipochondria nem kevés kíváncsisággal párosul, ezért megkerestem a Vidékfejlesztési Minisztérium/Környezetvédelmi Államtitkárság/Szennyezésmegelőzési és Ellenőrzési Osztályát, hogy a budapesti légszennyezettségi adatok felől érdeklődjek.

Elsüllyedt világok nyomában Budapest alatt - Underworld kupa 2011

Korábban már ejtettünk szót a Kőbánya alatt található hatalmas pincerendszerről, amely otthonául szolgál az Underworld Kupának, de a téma van annyira érdekes, hogy újra foglalkozzunk vele, sőt vannak olyan részletek, amiket eddig nem is sejtettetek!

Bánkitó Fesztival

Mert Magyarország nem volt, hanem LET’S DANCE! A Bánkitó Fesztivál az egyetértés, a tolerancia, a civil összefogás és értékteremtés rendezvénye. 2011-ben harmadik alkalommal 3 napon keresztül települnek bringások, környezettudatos emberek, kisgyermekes családok, nyitott kreatívok és civilek a bánki tó festői szépségű partjára.

Bécstől Pozsonyig fixivel - The Slovakia Experiment 1.rész

Fló: Hirtelen jött ötlettől vezéreltetve neveztünk be a versenyre az utolsó pillanatban. Mivel alig egy hetünk maradt felkészülni, úgy döntöttünk, kihozzuk a legtöbbet a rendelkezésre álló időből.

Kerékpártúra Keszthelyről a Kis-Balatonra

Keszthely csodálatosan szép Balaton-parti városából gyönyörű kerékpártúrákat tehetünk. Most egy olyan útvonalat mutatunk be, amely a Kis-Balatont, a híres bivalyrezervátumot és a hangulatos Csillagvárat   érintve érkezik vissza Keszthelyre.

Oldalak

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...