Bringa

Bajnok

„A boltban fixie, single-speed alkatrészek és tartozékok, illetve kerékpárok vannak. Ezek szervizelése és építése is itt van.” Néha lehet biciklit venni. Ne ott kezdd, mert meghalsz. Azonnal roló, ha készületlen vagy. Sokáig nézegesd a honlapjukat, hogy mit akarsz, és még akkor se tudod a tutit.

Hogy mi az a Tweed Run?

A 2009-ben alapított Tweed Run lényege, hogy hagyományos angol kerékpáros öltözetben jelennek meg a résztvevők a csoportos tekerésen, lehetőleg klasszikus kerékpáron.

Fröccsöntött bringák

A hetvenes évek készítsünk mindent, amit lehet műanyagból őrülete természetesen a bicikligyártásra is kiterjedt, és bár a piac azóta se igazolta vissza a plasztikbringák iránt érzett mérhetetlen igényét, időről időre mégis megjelennek különböző kísérleti modellek.

Sealskinz Kamáslik 2014

Valahol mindig esik a világban! Ami azt jelenti, hogy egy helyen 100% hogy valakinek elázik a lába. Legyen szó munkáról, sportról vagy csak mert kedvünk támad végiggázolni egy pocsolyán.. Legyünk őszinték magunkkal, mindenki szerette ezt!
Csakhogy megfelelő felszerelés nélkül az elázás könnyen és gyorsan szenvedéssé válhat a hidegben.
Főleg a vizes lábunk a kezünk és a fejünk okozza a legnagyobb problémákat, kellemetlenségeket.
Kimutatott tény, hogy rengeteg hőt veszítünk ezeken a felületeken, ha nem védjük rendesen.

Tuti bukó

Ha a praktikum oldaláról közelítjük meg a bukósisak viselésének kérdéskörét, egyértelműen kijelenthetjük, hogy hasznos és szükségünk lenne rá.

Elkészült az európai meztelen futárnaptár

Hajdu András fotográfus vezényletével 2011 októberében a Szabadság hídon készült el az a kép, ami nagy örömünkre a londoni European Courirer Calendar 2012-ben jelent meg.

Verseny a föld alatt! Underworld kupa

Ezúttal nem mászunk hófedte csúcsokra, nem fedezünk fel ismeretlen tájakat, nem járunk be messzi kontinenseket, még csak a nagyváros sem hagyjuk el. Cikkünk egy mountain bike eseményről számol be, ám annak a hegyekhez furcsa módon nem sok köze lesz.

Pelso Kupa a Balaton körül

204 km, a Balaton körül  2011. június 4-én (szombaton). Útvonal: Siófok - 7-es főúton: Zamárdi, Szántód, Balatonföldvár, Balatonszárszó, Balatonszemes, Balatonlelle, Balatonboglár, Fonyód, Balatonkeresztúr - a 76-os főúton: Balatonszentgyörgy, Keszthely - 71-es főúton Badacsony, Balatonfüred, Balatonfüzfő, Balatonakarattya, 7-es főút .......

Bringatartó rendetleneknek

Ha az előszobádban már nem tudod megkülönböztetni a fogast a bicikliktől, illetve ha a határok már élesen nem különíthetők el, akkor valamit tenni kell. Én részemről meguntam, ezért eltökéltem magam, hogy legkésőbb ez év végéig rendet rakok, illetve először átnézem, milyen lehetőségek és eszközök állnak rendelkezésemre a probléma megoldására.

Bringometria: Miért vagy sötét, ha a fény ingyen van?

Az elején tisztázzuk le, nem ajándékozási akcióról akarunk írni, csak nem bírjuk a nap mint nap látottakat hova tenni magunkban.

Én és a biciklim fotózás- 2010. szeptember 22, Kertem

„Ez az egyéniségem, és a személyes szabadságba vetett hitem szimbóluma.” Feltöltöttük (majdnem) az összes biciklis képet a harmadik Én és a Biciklim fotózásról ide, hogy örökké emlékezzünk 2010 nyarára. Köszönjük, hogy megint rengetegen eljöttetek, reméljük ti is nagy örömmel nézegetitek az eredményt!

Pillepalack sárhányó

A kísérleti fázis ezen szakaszában talán még korai lenne pezsgőt bontanunk, de az előjelek kecsegtetőek. Ez év tavaszán két újrahasznosított modellel mutatkozunk be a nemzetközi piacon. A Basic Pro és a ledes változattal, a Basic Pro light-tal. Míg az ázsiai piac nem reagál pozitívan, addig a vasedényből kell a hozzávalókat megvásárolni.

Bringás riasztó

Most nem cipelem fel a harmadikra, csak egy órára lekötöm az ablakom alatt, aztán úgyis megyek tovább. Masszívnak tűnő, kamuacélgolyós zárat használtam, és még a vázra szerelt kis satut is rányomtam, biztos ami biztos. Hát nem ellopták? Egy mukkot nem hallottam az egészből, pedig végig az ablak mellett ültem, de ha lett volna rajta riasztó, máig azzal a bringával rohangálhatnék.

Aktív utazások, izgalmas túrák az utazom.com szervezésében

Az utazom.com kalandtúrái valódi izgalmakat kínálnak, lenyűgöző tájakon, a legnagyobb biztonságban. Az aktívan eltöltött szabadidő nem csak életre szóló élményekkel és kellemes fáradtsággal ajándékozza meg az utazót, hanem kiváló közösséget is talál a túrákon részt vevő hasonló érdeklődésű társaságban az út alatt pedig évtizedes tapasztalattal rendelkező túravezetők figyelnek utasaink biztonságára. Az alábbi felsorolásban összeszedtük azokat az úttípusokat, ahol aktív utazásokon, izgalmas kalandokon vehetünk részt az utazom.com szervezésében. Gyalogtúrák
Leírás:

Pekingben helyben kerékpározással köszöntötték az újévet

Kínáról általában az utcákon hömpölygő kerékpáros tömeg ugrik be legtöbbünknek, ezért a tömegével parkoló fekete biciklik látványa nem is volna meglepő, ám ebben az esetben kicsit másról van szó.

NELLA

„A NELLA kerékpárbolt hosszú idő óta a magyar kerékpárosvilág egyik elismert és kedvelt szaküzlete.

Project Aura – A nagyon menő kerékpáros világítás…

Lance és a fixikészítés művészete

2008 szeptemberében második alkalommal rendezte meg az RVCA és a Cinelli közösen a Pressure c. fixiművészeti kiállítását a texasi Austinban, melynek Lance Armstrong biciklisboltja, a Mellow Johnny’s adott helyet.

A második bringaépítési kísérlet

Lázár barátunk újabb kerékpár-főzésbe kezdett kis konyhájában. Először körbeszalad a hozzávalókat összeszedni, informálódik mások receptjeiről, majd a saját ízlése szerint kerzd fűszerezni. Olvassátok!

Balaton-felvidék kerékpártúra - Az ősz legszebb fényei

A Balaton-felvidék Magyarország egyik legszebb tájegysége. A legjobban úgy fedezhetjük fel ezt a csodálatos vidéket, ha kerékpárra pattanunk, és egy könnyű túra keretében bejárjuk a környék leghíresebb geológiai és kulturális nevezetességeit. Egynapos kerékpártúránkat akár gyermekek is teljesíteni tudják, ők különösen értékelni fogják a salföldi major ősmagyar háziállatait, a felnőttek pedig a kővágóőrsi kőtengert és a salföldi pálos kolostort. A túraprogram:

Bicikliszállító koffer kölcsönzés

A minőségi, felső-kategóriás kerékpárok szállítását célszerű lenne mindig a lehető legbiztonságosabb módon megoldani, ez azonban sajnos nem mindig kivitelezhető. A nyár közeledtével bizonyára sokunknak megfordul a fejében, hogy jó lenne a nyaralásra magunkkal vinni kedvenc biciklinket, ez azonban akár egyenesen kivitelezhetetlen feladatnak is tűnhet. Főleg ha repülőt is bevonunk az utazásba.

Bike kitchen-bringa a terítéken

“Nem az a legnagyobb jótétemény, ha megosztjuk gazdagságunkat embertársunkkal, hanem ha feltárjuk előtte a sajátját.”  A Bringakonyha története A Bike Kitchen Bu

RWC versenybicikli

A minap sétálgattam hazafelé a körúton a hóesésben, amikor megláttam ezt az RWC osztrák versenygépet. Azonnal beugrott, hogy ezt meg kell vennem, de elsőre győzött a józan ész. NINCS RÁ SZÜKSÉGED! MENJ TOVÁBB! LAZÁN!

Bicajvadászat március 15.-én

Kisgyerekkorom óta rajongok a március 15-ei ünnepségekért, a huszárokért és a tavasz első meleg napjaiért. Ez az érzés valahogy nem kopott el az idő múlásával, ezért a lányaimmal minden évben igyekszünk megtalálni a módját, hogy csákót és fakardot szerezzünk nekem.

Bicikliparkoló tervek a nagyvilágból

Világszerte egyre nagyobb figyelmet kap a biciklizés mint alternatív közlekedési eszköz a nagyvárosok problémáinak lehetséges megoldására. A kerékpározáshoz megfelelő infrastruktúra kialakítása már évek óta foglalkoztatja az építészeket, formatervezőket.

Bringával a föld alatt - Kalandok a Karavankákban

Karavankák - ismerősen csengett a név. Mint földrajzos tanultam az Alpok mészkőövezetéhez tartozó, Ausztria és Szlovénia határán emelkedő hegyláncról. Utazásaim során több alkalommal elhaladtam mellette, de legömbölyített formái, nem igazán keltették fel az érdeklődésemet. Míg egy nap a világhálón böngészve ráakadtam a következőre; Underground Biking!

Seatpost-bag

Sziasztok, Kezemben tartom az Ortlieb 2013-as újdonságát a Seatpost-baget. A 2013-ban az Ortlieb az óceánkék színvilágot hozta be a palettájába és ezzel nem is lőttek nagyon mellé. Rögtön rendeltünk is ebből a színből egyet. Két méretben elérhető, egy kisebb 1.5 literes és egy kicsivel nagyobb 4 literes változatban, ki mire szeretné használni.
A kisebbnek 1.5 kg a maximális a terhelhetősége a nagyobbnak 2.5 kg. A 1,5 literes változatban kerékpáros kiegészítőket szerszámokat vihetünk hosszabb utakra, a 4 literes modell már egy hátizsákot is tud talánhelyettesíteni.

Bringás lakberendezés

A kerékpártartó falikonzol témakör természetesen tartogat még az érdeklődők számára rengeteg olyan ötletes megoldást, amikkel már nem találkozhatunk a boltok polcain, vagyis ezen a ponton lépünk át a sorozatgyártás egyhangúságából az egyedi formai megoldások világába.

Harmadik típusú találkozások biciklivel

A késő nyári éjszakában Marika, a 63 éves nyugalmazott óvónő épp hazafelé kerékpározott a makádi töltésen, amikor érdekes villogó fényekre lett figyelmes. A fények egyre csak erősödtek, és megállíthatatlanul közeledtek Marika felé. Még el tudta olvasni a HELLO feliratot, mielőtt egy fénycsóva percekre sötétségbe zárta szeme világát. Erre a jelenségre a mai napig nincs tudományos magyarázat.

Én és a Biciklim a Házon kívülben

Az Én és a Biciklim május 5-én este vendégszerepelt az RTL klub Házon kívül című műsorában. Serdült Szilvia felkérésére, miszerint lenne-e kedvünk egy kicsit beszélni a városi biciklizésről, nem lehetett nemet mondanunk.

Oldalak

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...