Bringa

Én és a biciklim fotózás- 2010. augusztus 5, Kertem

„Ez az egyéniségem, és a személyes szabadságba vetett hitem szimbóluma.” Ismét megcsináltuk.  Megint sikerült művészetet létrehoznunk a Ti mindennapjaitokból mindössze egyetlen fényképpel Rólad és a Biciklidről. Az album minden egyes darabját imádjuk, és hálásak vagyunk nektek, hogy eljöttetek!

Profi Ortlieb túrazsákok

Bemutatjuk az Ortlieb két professzionális túrazsákját, amivel semmi sem gördíthet eléd akadályt.
Németországban készülnek, full vízálló hegesztett táskák 5 év garanciával.
Örök darabok!   Elevation

Bánkitó Fesztival

Mert Magyarország nem volt, hanem LET’S DANCE! A Bánkitó Fesztivál az egyetértés, a tolerancia, a civil összefogás és értékteremtés rendezvénye. 2011-ben harmadik alkalommal 3 napon keresztül települnek bringások, környezettudatos emberek, kisgyermekes családok, nyitott kreatívok és civilek a bánki tó festői szépségű partjára.

Ortlieb MountainX 31 vízhatlan hátizsák

Garantáltan jó választás ez a vízhatlan Ortlieb táska a csapadékosabb évszakokban! A MountainX 31 tartós poliuretán bevonatú nylon szövetből készült, és két különálló rekesszel rendelkezik: az egyik vízhatlan, letekerhető felső zárással, a másik középső vízhatlan cipzárral. Az eltávolítható elválasztó fal két részre osztja a belsejét, pl. a tiszta és a koszos felszerelések számára. A párnázott, derékpánttal és szellőzőcsatornákkal ellátott hátrendszer gondoskodik a megfelelő szellőzésről és a kényelmes viseletről.

Underworld Kupa

Bringáztál már Budapest alatt? A tavalyi évben nagy sikerrel debütált budapesti föld alatti hegyikerékpáros verseny 2011-ben is megrendezésre kerül. Az augusztus 13-i MOFÉM Underworld Kupa alkalmával megnyílnak Budapest egyébként zárt, sötét tárnái a bringások előtt, hogy mindenki részese lehessen a kalandnak!

II. János Pál pápa kerékpárjai

Ernesto Colnago a következő szavakkal emlékszik vissza a II. János Pál pápa számára épített kerékpárral kapcsolatos eseményekre: „1979-ben építettük ezt az aranyozott kerékpárt II. János Pál pápa számára. Rendkívüli nap volt, amikor a Vatikánba mentünk átadni neki. Nagyon megindító pillanat volt számomra. Az egész családom velem tartott, Paolo fivérem és Alessandro fia.

Maxi-Bike

Érdemes kimenni és megnézni, vagy csak a honlapjukon válogatni. Szuper acélvázas országúti gépek, jó áron.

Bringás riasztó

Most nem cipelem fel a harmadikra, csak egy órára lekötöm az ablakom alatt, aztán úgyis megyek tovább. Masszívnak tűnő, kamuacélgolyós zárat használtam, és még a vázra szerelt kis satut is rányomtam, biztos ami biztos. Hát nem ellopták? Egy mukkot nem hallottam az egészből, pedig végig az ablak mellett ültem, de ha lett volna rajta riasztó, máig azzal a bringával rohangálhatnék.

Aktív utazások, izgalmas túrák az utazom.com szervezésében

Az utazom.com kalandtúrái valódi izgalmakat kínálnak, lenyűgöző tájakon, a legnagyobb biztonságban. Az aktívan eltöltött szabadidő nem csak életre szóló élményekkel és kellemes fáradtsággal ajándékozza meg az utazót, hanem kiváló közösséget is talál a túrákon részt vevő hasonló érdeklődésű társaságban az út alatt pedig évtizedes tapasztalattal rendelkező túravezetők figyelnek utasaink biztonságára. Az alábbi felsorolásban összeszedtük azokat az úttípusokat, ahol aktív utazásokon, izgalmas kalandokon vehetünk részt az utazom.com szervezésében. Gyalogtúrák
Leírás:

Bringaboard

Az agyváltósokat itt tuti, hogy megértik. Gyakorlatilag az Anonim Agyváltó Kör címet, az AAK-t is simán megkaphatnák. Elképesztően nyugis fazonok (semmi stressz), pedig végigrohantam én is rajtuk párszor.

A hatodik Én és a Biciklim fotózás képei

Végre! Megvan! Elkészült az Én és a Biciklim sorozat hatodik albuma a már-már hazai pályának nevezhető városligeti Kertemből.

Bringakávézó

És akkor a csajom azt mondta, hogy nem kell nekem kukorica, inkább egy kávét innék, amit az adott pillanatban meg is értettem, de a tény az volt, hogy a tóparton egy kukoricaárus saját készítésű Camping triciklije előtt bambultunk, és a vásárlási szándékunk elkerülhetetlennek tűnt.

Mikrobringák

Néha úgy hozza az élet, hogy kerékpárunkat szívünk szerint a hónunk alá csapnánk, és azzal a lendülettel felpattanhatnánk egy szimpatikus tömegközlekedési járműre. De ez sajnos tilos, nem szabad, tiltja a szabályzat. Pedig biztos vagyok benne, hogy jó néhány csillebérci fiatal fogadná nagy örömmel, ha este a belvárosból egy olyan busszal mehetne haza, amin van kerékpártartó.

A városi bringázás tízparancsolata

A Bikemag összeszedte, mi elengedhetetlen ahhoz, hogy biztonságban kerekezhessünk székesfővárosunk utcáin. A városi kerékpározás tízparancsolata.

Pannonrider

Volt szerencsém belefutni a PannonRider 2 prototípusába a napokban. Bár erősen kuncsorogtam, a próbaút elmaradt, mert véletlenül kipukkasztottam az egyik gyerek lufiját. Tehát lövésem sincs, hogy megy, de így külsőre elég megdöbbentő.

Az ötödik Én és a Biciklim fotózás képei!

Végre! Megvan! Elkészült! Megérkeztek az Én és a Biciklim fotózás képei, amelyet immár ötödik alkalommal rendeztünk meg, ezúttal a Bringamánia napon a Velodromban. Az Én és a Biciklim rajongói oldalán a csodás fotók láthatók, tetszikelhetők, megoszthatók. Mert jó, ha mindenki látja: jók vagyunk és szépek, ha kerékpárunkkal együtt fotózkodunk.

Kiállítottunk és ünnepeltünk

Április 1-én, bolondok napján hangulatos kis esti buli kerekedett a Boulevard&Brezsnyev Galériábaban, talán nem véletlenül. Az utazom.com ÉN ÉS A BICIKLIM és a Cyclechic.hu nevében is köszönöm, hogy ilyen sokan eljöttetek.

Verseny a föld alatt! Underworld kupa

Ezúttal nem mászunk hófedte csúcsokra, nem fedezünk fel ismeretlen tájakat, nem járunk be messzi kontinenseket, még csak a nagyváros sem hagyjuk el. Cikkünk egy mountain bike eseményről számol be, ám annak a hegyekhez furcsa módon nem sok köze lesz.

Sealskinz Kamáslik 2014

Valahol mindig esik a világban! Ami azt jelenti, hogy egy helyen 100% hogy valakinek elázik a lába. Legyen szó munkáról, sportról vagy csak mert kedvünk támad végiggázolni egy pocsolyán.. Legyünk őszinték magunkkal, mindenki szerette ezt!
Csakhogy megfelelő felszerelés nélkül az elázás könnyen és gyorsan szenvedéssé válhat a hidegben.
Főleg a vizes lábunk a kezünk és a fejünk okozza a legnagyobb problémákat, kellemetlenségeket.
Kimutatott tény, hogy rengeteg hőt veszítünk ezeken a felületeken, ha nem védjük rendesen.

Lakóbicikli

Be kell vallanom, romantikus vágy vonz a lakókocsik meghitt világcsavargó hangulata iránt. Az egyetlen problémám ezekkel az aszfaltjachtokkal, hogy gépjárművek, irgalmatlan drágák, és rengeteg benzint égetnek el. Mi van akkor, ha a kerékpárunk mögé eszkábálunk egy lakóutánfutót? – tehették fel többen magukban ezt a kérdést.

A BAM Bringásreggelivel ünnepelt

Bringázz a munkába, és útközben közben reggelizz egy jót! Ennek a meghívásnak nem lehetett ellenállni, ezért egy kiadós kurflival bringáztunk ezen a gyönyörű reggelen a munkába. A Gödörnél elfogyasztottuk a fahéjas kiflit, az üdítőt, és azzal a lendülettel tekertünk is át a Batthyány térre, hogy a kerékpárosok között még ott is napfürdőzhessünk egy kicsit.

Átbringázni egy szmogriadón

Egy-két napos köhécselés után elgondolkodik az ember azon, vajon érdemes-e továbbra is kitartóan biciklizni a belvárosban. A hipochondria nem kevés kíváncsisággal párosul, ezért megkerestem a Vidékfejlesztési Minisztérium/Környezetvédelmi Államtitkárság/Szennyezésmegelőzési és Ellenőrzési Osztályát, hogy a budapesti légszennyezettségi adatok felől érdeklődjek.

Bringával a föld alatt - Kalandok a Karavankákban

Karavankák - ismerősen csengett a név. Mint földrajzos tanultam az Alpok mészkőövezetéhez tartozó, Ausztria és Szlovénia határán emelkedő hegyláncról. Utazásaim során több alkalommal elhaladtam mellette, de legömbölyített formái, nem igazán keltették fel az érdeklődésemet. Míg egy nap a világhálón böngészve ráakadtam a következőre; Underground Biking!

Bringaépítés

ÉN ÉS A BICIKLIM „Ez az egyéniségem, és a személyes szabadságba vetett hitem szimbóluma.” Sziasztok, Lázár vagyok és megcsinálom a legjobb pesti bringát.

Bringamix

Lassan egyre ritkábban lehet olyan kerékpárüzletre akadni, ahol egymás mellett sorakoznak a szebbnél szebb klasszikus országúti biciklik.

Újdonság Heiligenblutban! E-bike bérlés a Hunguest Hotelben

Ausztria legmagasabb csúcsa, a fenséges Grossglockner lábánán találjuk Heiligenblut hangulatos települését. A falu télen-nyáron igazi kalandközpontnak számít - télen a síelés, nyáron a hegyikerékpár és a hegymászás szerelmesei hódolhatnak itt kedvenc hobbijuknak. A Magas-Tauern vad csúcsai ölelik körbe a mesebeli települést - ezek a hegyek szebbnél szebb ösvényekkel és izgalmas kalandokkal várják az ide érkezőket.

Oldalak

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...