Bringa

Pajtás biciklibolt

"Ha úgy döntöttél, hogy kerékpározásra adod a fejed, el kell gondolkodnod, hogy mire szeretnéd használni jövendőbeli járművedet. Választhatsz hegyi kerékpárt, könnyű országútit, vagy városi közlekedésre és túrázásra is alkalmas trekkinget. Bármelyik mellett döntesz, nem árt az óvatosság! Tartózkodj a gazdaságos áruházak nóném ócskaságoktól!"   Itt lehet biciklit kapni.

ORTLIEB High Visibility Line

ORTLIEB High Visibility Line 2014-től újabb vonalat vezet be az Ortlieb a láthatóság érdekében. Ez egy kritikus pontja a biztonságos közlekedésnek, különösen éjszaka, rossz időben és rossz látási körülmények között. A ruházati ipar már nagyon ráfeküdt a fényes fluoreszkáló kiegészítőkre,  úgy mint a mellények, kesztyűk, sapkák.
Kár lenne ekkora felülelteket mint, a hátsó táskánk, korménytáskánk nem a biztonságos közlekedésre használni.

Csepelbolt

„A visszatérés igaz története (de tényleg!)” Könny szökik a szemedbe a gázpalack hazatolástától a faluvégi kikocsma falának támasztásáig, majdnem mindenre alkalmas, évszázados használatra tervezettt kerékpár-matuzsálemek láttán?

Sealskinz Kamáslik 2014

Valahol mindig esik a világban! Ami azt jelenti, hogy egy helyen 100% hogy valakinek elázik a lába. Legyen szó munkáról, sportról vagy csak mert kedvünk támad végiggázolni egy pocsolyán.. Legyünk őszinték magunkkal, mindenki szerette ezt!
Csakhogy megfelelő felszerelés nélkül az elázás könnyen és gyorsan szenvedéssé válhat a hidegben.
Főleg a vizes lábunk a kezünk és a fejünk okozza a legnagyobb problémákat, kellemetlenségeket.
Kimutatott tény, hogy rengeteg hőt veszítünk ezeken a felületeken, ha nem védjük rendesen.

Guruljon hát az élet

A Balaton északi partján Csopak és Füred között a bicikliút mellett gyakorlatilag kikerülhetetlen pihenőhely a Guruljon az élet! nevű pihegő. Mi mást is tehetne az ember, ha a házába belefut az Észak-balatoni bringaút, és rendszeresen bringások pihennek meg a kerítése tövében?

Ortlieb kerékpáros táskák

Miért szeretjük a Roller City családot? Mert jó árú, így nem csak az extrém túrázók számára lehet elérhető.  Mert az Ortlieb belépőmodelljét praktikusan használhatod városi bringázáshoz is: a táskapárok külön-külön is használhatóak, és hátulra is felteheted akár a kisebb típust is, ezért a kisebb túrákhoz vagy a városi ingázáshoz is praktikus. Nem utolsó szempont, hogy táskák felrakása nagyon egyszerű a csomagtartóra, és egy plusz vállpánttal féloldalasan "gyalogos üzemmódban" is kényelmesen szállítható.

Utcai biciklijavító állomás

Miután az elmúlt években megkétszereződött a biciklisek száma, ezért a város vezetősége ingyenesen használható kerékpárjavító állomások kihelyezése mellett döntött, ezzel is megkönnyítve a bringások életét.

Bécstől Pozsonyig fixivel - The Slovakia Experiment 2.rész

Fló:A hídon átérve fura dologra lettem figyelmes. Kerékpárutakhoz igen kevéssé szokott agyammal nehezen bírtam felfogni, miért kanyarodik az egyértelműnek tűnő helyett mindenki a homlokegyenes irányba. Mint később kiderült, az osztrák kerekesek annyira el vannak kényeztetve bringautakkal, hogy ha látnak egyet, muszáj ráhajtaniuk.

Kiállítottunk és ünnepeltünk

Április 1-én, bolondok napján hangulatos kis esti buli kerekedett a Boulevard&Brezsnyev Galériábaban, talán nem véletlenül. Az utazom.com ÉN ÉS A BICIKLIM és a Cyclechic.hu nevében is köszönöm, hogy ilyen sokan eljöttetek.

A pedál levétele

Fontos, mert alapvető kezdő szerelési hiba, amit én is elkövettem, ezért is tartom fontosnak, hogy átvegyük. Tehát nem a baltával ütöd le a hajtókart, hanem a speckó lehúzószerszámot használod (ami a videón látható). Nagyon egyszerű és sokkal gyorsabb, mint a baltázás.

Pannonrider Öcsém!

Mint arról már tavaly szeptemberben beszámoltunk, közeledik a PannonRider tavaszi bemutatkozása a nagyközönség számára. Három modellel rukkolnak elő a szezon kezdetére.

Bringaexpó hangulat

Azoknak ajánlanám a Bringaexpót hétvégi időtöltésként, akiket nem érdekel a biciklizés. Kitekerni az Albertirsai út 10-be talán nem egy felemelő érzés, de mindenkit nyugtasson meg az a tudat, hogy az utolsó ötszáz méteren van bicikliút, és az Expo területén őrzött bicikliparkolóval várnak.

Bajnok

„A boltban fixie, single-speed alkatrészek és tartozékok, illetve kerékpárok vannak. Ezek szervizelése és építése is itt van.” Néha lehet biciklit venni. Ne ott kezdd, mert meghalsz. Azonnal roló, ha készületlen vagy. Sokáig nézegesd a honlapjukat, hogy mit akarsz, és még akkor se tudod a tutit.

Spinning a Balatonon!

Szombaton a paksisport.hu szervezésében egy fantasztikus programon vettünk részt! Siófokról indulva egy katamarán fedélzetén spinningelve jutottunk át Balatonfüredre, majd vissza.  Az időjárás kegyeibe fogadott minket az oktatók kitettek magukért, káprázatos hangulatot varázsoltak a fedélzetre.

Pillepalack sárhányó

A kísérleti fázis ezen szakaszában talán még korai lenne pezsgőt bontanunk, de az előjelek kecsegtetőek. Ez év tavaszán két újrahasznosított modellel mutatkozunk be a nemzetközi piacon. A Basic Pro és a ledes változattal, a Basic Pro light-tal. Míg az ázsiai piac nem reagál pozitívan, addig a vasedényből kell a hozzávalókat megvásárolni.

Phonebag

PhoneBag

Az első kísérlet- Moser kritika videó

Mentem a szakikhoz, a Bajnokba rövid véleményezésre. Szerintem hármas fölét kaptam. Megvizsgálták, megszakértették, aztán zsűriztejk

A hatodik Én és a Biciklim fotózás képei

Végre! Megvan! Elkészült az Én és a Biciklim sorozat hatodik albuma a már-már hazai pályának nevezhető városligeti Kertemből.

Kerékpártúra Keszthelyről a Kis-Balatonra

Keszthely csodálatosan szép Balaton-parti városából gyönyörű kerékpártúrákat tehetünk. Most egy olyan útvonalat mutatunk be, amely a Kis-Balatont, a híres bivalyrezervátumot és a hangulatos Csillagvárat   érintve érkezik vissza Keszthelyre.

Bringometria: Kerékpártárolás

Mindenkinek ismerős az érzés szerintem, útban van a bringa. Hová tegyük? Mindenki lehetőségei szerint próbálja elhelyezni a kerékpárt használaton kívül. Lehetséges helyek: Garázs Lakás Kerti tároló Erkély Terasz Pince Szerszámos Fal Hulladék tároló Babakocsi tároló Szomszéd lakása Szülők családi háza Közös osztatlan tulajdonú terek: lépcsőház, udvar, körfolyosó

Villányi hétvége: bor és bringa

Ezen a hétvégén az utazom.com és a Bor+ nyílt, ingyenes bringatúrát szervez Villányba. A villányi borvidéket bejáró hétvége programját alább olvashatjátok. Egyik leghíresebb és leghangulatosabb borvidékünk a mediterrán ízeket és illatokat kínáló Villány. E kiváló tavaszi hétvégén április 27-28.-án kerékpár nyergében fedezzük fel a Villányi-borvidéket. Megmásszuk majd másnap körbetekerjük a híres Szársomlyó hegyet is és ellátogatunk Siklósra is. Bázisunk a Csillagvölgy pincészet lesz, itt veszünk részt egy kellemes borkóstolón szombat este. Az eseményre itt tudsz jelentkezni...

Eurobike 2012 és a díjnyertes Kendu kerékpár

2012. augusztus 29-én tartották a németországi Friedrichshafenben az Eurobike díjátadó ünnepségét. Az Eurobike a legnagyobb kerékpáros expó, amelyen szerte a világból bemutatják a kétkerekűek gyártói az újdonságaikat, 2013-ra szóló fejlesztéseiket. Idén összesen 84 terméket díjaztak különböző kategóriákban. A Riese&Müller új kompakt hybrid elektromos kerékpárja, a Kendu is megkapta az áhított díjat.

Bringás riasztó

Most nem cipelem fel a harmadikra, csak egy órára lekötöm az ablakom alatt, aztán úgyis megyek tovább. Masszívnak tűnő, kamuacélgolyós zárat használtam, és még a vázra szerelt kis satut is rányomtam, biztos ami biztos. Hát nem ellopták? Egy mukkot nem hallottam az egészből, pedig végig az ablak mellett ültem, de ha lett volna rajta riasztó, máig azzal a bringával rohangálhatnék.

Kerékpárbérlés Hollandiában

Ha megszületett az utazási cél kiválasztása, legtöbbször azt is eltervezzük, hogy az adott vidéket/várost hogyan, milyen keretek között szeretnénk „birtokba venni”. Gyalogosan vagy tömegközlekedve, esetleg autóval, vagy városnéző program segítségével barangoljuk be. Külföldön egyre több helyen bérelhető kerékpár, így magától értetődő volt, hogy Hollandiában mi is ezt tettük.

Szégyenlős bringatábla

A hétköznapok intenzív éjszakai kultúrsokkja után mi mást is tehettünk volna ezen a szép januári napsütötte vasárnap, mint hogy a Duna mellett északnak vesszük az irányt egy könnyű kis biciklitúra reményében. Gyorsan átszenvedtük magunkat a városon, az óbudai macskakövön, az iparvidéken, hogy a még mindig fantasztikus Gázgyár magasságában végre elcsendesedjék a táj.

Hogyan lett az Apple neve majdnem Bicycle

A kerékpár bizonyára a legegyszerűbb és leghatékonyabb közlekedési eszköz, de vajon hogyan áll mindez összefüggésben az Apple vállalattal?

Én és a Biciklim fotózás 4

Először is köszönjük, hogy eljöttetek és kiálltatok a reflektorok elé! Továbbra is fontosnak tartjuk, hogy minél több kerékpárost lefotózzunk, és az elkészült remek képekkel megajándékozhassunk benneteket.

Elsüllyedt világok nyomában Budapest alatt - Underworld kupa 2011

Korábban már ejtettünk szót a Kőbánya alatt található hatalmas pincerendszerről, amely otthonául szolgál az Underworld Kupának, de a téma van annyira érdekes, hogy újra foglalkozzunk vele, sőt vannak olyan részletek, amiket eddig nem is sejtettetek!

Bicikliszállító koffer kölcsönzés

A minőségi, felső-kategóriás kerékpárok szállítását célszerű lenne mindig a lehető legbiztonságosabb módon megoldani, ez azonban sajnos nem mindig kivitelezhető. A nyár közeledtével bizonyára sokunknak megfordul a fejében, hogy jó lenne a nyaralásra magunkkal vinni kedvenc biciklinket, ez azonban akár egyenesen kivitelezhetetlen feladatnak is tűnhet. Főleg ha repülőt is bevonunk az utazásba.

Oldalak

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...