Bringa

Én és a biciklim fotózás- 2010. szeptember 22, Kertem

„Ez az egyéniségem, és a személyes szabadságba vetett hitem szimbóluma.” Feltöltöttük (majdnem) az összes biciklis képet a harmadik Én és a Biciklim fotózásról ide, hogy örökké emlékezzünk 2010 nyarára. Köszönjük, hogy megint rengetegen eljöttetek, reméljük ti is nagy örömmel nézegetitek az eredményt!

Biciklis kiskert tulajdonosok

Így nyár elején, mint minden évben, a biciklivel díszített kiskertek tulajdonosai számára rengeteg házkörüli munka adódik az ültetéstől kezdve a korán érő biciklismeggy betakarításáig.

Két keréken három gyerek

Ha kényelmes, elegáns városi bringát keresünk, akkor elég gyorsan Hollandiában találhatjuk magunkat. Amennyiben pénztárcánk engedi, hogy egy lepukkant autó árát kifizessük egy gyerekek szállításra alkalmas bicikliért, tricikliért, akkor viszont biztos, hogy egy holland gyártónál kötünk ki.

A derékmelegítő

Van az úgy néha, hogy biciklizés közben a nyakunkig felmászik a trikó, és ez nyáron néha nem is olyan rossz érzés, viszont a téli hónapokban kifejezetten kellemetlen két orrtörlés között a pulóverünket húzogatni egyre lejjebb és lejjebb annak érdekében, hogy ne fázzon meg a derekunk.

Aktív utazások, izgalmas túrák az utazom.com szervezésében

Az utazom.com kalandtúrái valódi izgalmakat kínálnak, lenyűgöző tájakon, a legnagyobb biztonságban. Az aktívan eltöltött szabadidő nem csak életre szóló élményekkel és kellemes fáradtsággal ajándékozza meg az utazót, hanem kiváló közösséget is talál a túrákon részt vevő hasonló érdeklődésű társaságban az út alatt pedig évtizedes tapasztalattal rendelkező túravezetők figyelnek utasaink biztonságára. Az alábbi felsorolásban összeszedtük azokat az úttípusokat, ahol aktív utazásokon, izgalmas kalandokon vehetünk részt az utazom.com szervezésében. Gyalogtúrák
Leírás:

Phonebag

PhoneBag

Bajnok

„A boltban fixie, single-speed alkatrészek és tartozékok, illetve kerékpárok vannak. Ezek szervizelése és építése is itt van.” Néha lehet biciklit venni. Ne ott kezdd, mert meghalsz. Azonnal roló, ha készületlen vagy. Sokáig nézegesd a honlapjukat, hogy mit akarsz, és még akkor se tudod a tutit.

Profi Ortlieb túrazsákok

Bemutatjuk az Ortlieb két professzionális túrazsákját, amivel semmi sem gördíthet eléd akadályt.
Németországban készülnek, full vízálló hegesztett táskák 5 év garanciával.
Örök darabok!   Elevation

Átbringázni egy szmogriadón

Egy-két napos köhécselés után elgondolkodik az ember azon, vajon érdemes-e továbbra is kitartóan biciklizni a belvárosban. A hipochondria nem kevés kíváncsisággal párosul, ezért megkerestem a Vidékfejlesztési Minisztérium/Környezetvédelmi Államtitkárság/Szennyezésmegelőzési és Ellenőrzési Osztályát, hogy a budapesti légszennyezettségi adatok felől érdeklődjek.

Bringakávézó

És akkor a csajom azt mondta, hogy nem kell nekem kukorica, inkább egy kávét innék, amit az adott pillanatban meg is értettem, de a tény az volt, hogy a tóparton egy kukoricaárus saját készítésű Camping triciklije előtt bambultunk, és a vásárlási szándékunk elkerülhetetlennek tűnt.

Project Aura – A nagyon menő kerékpáros világítás…

Sealskinz Kamáslik 2014

Valahol mindig esik a világban! Ami azt jelenti, hogy egy helyen 100% hogy valakinek elázik a lába. Legyen szó munkáról, sportról vagy csak mert kedvünk támad végiggázolni egy pocsolyán.. Legyünk őszinték magunkkal, mindenki szerette ezt!
Csakhogy megfelelő felszerelés nélkül az elázás könnyen és gyorsan szenvedéssé válhat a hidegben.
Főleg a vizes lábunk a kezünk és a fejünk okozza a legnagyobb problémákat, kellemetlenségeket.
Kimutatott tény, hogy rengeteg hőt veszítünk ezeken a felületeken, ha nem védjük rendesen.

Gyerekülés 2. rész

A gyerekülés választásnál figyelembe kell venni a gyerek korát és a távolságot, amit meg akarunk vele tenni. Szerintem ezt sokan nem gondolják át, és csak a megszokott minta lebeg a szemük előtt. Jó marha nagy fotel legyen hátul. Engem is nagyon érdekelne, vajon melyik a legjobb gyerekülés, ezért megkérdeztem pár forgalmazót.

Ortlieb víztárolók

Kedves Olvasók, A jó idő közeledtével, szeretnénk figyelmetekbe ajánlani, legfőképp a túrázóknak, az ORTLIEB kiváló minőségű hegesztett víztartályait, melyek rengeteg előnnyel szolgálhatnak.
Kialakításukban nagyon hasonlítanak a már jól bevált Dry Bagekhez. Jelenleg három táskája elérhető az ORTLIEB-nek, mindegyik más-más előnnyel.

A Balatonon tekerj a Mámorig

A Balaton partján töltött napokat általában egy könnyű reggeli biciklizéssel illik kezdeni, annak érdekében, hogy felfedezzük a környékbeli vendéglátóegységeket a Somogy megyei dombok között.

Eurobike 2012 és a díjnyertes Kendu kerékpár

2012. augusztus 29-én tartották a németországi Friedrichshafenben az Eurobike díjátadó ünnepségét. Az Eurobike a legnagyobb kerékpáros expó, amelyen szerte a világból bemutatják a kétkerekűek gyártói az újdonságaikat, 2013-ra szóló fejlesztéseiket. Idén összesen 84 terméket díjaztak különböző kategóriákban. A Riese&Müller új kompakt hybrid elektromos kerékpárja, a Kendu is megkapta az áhított díjat.

Városi parasztbringa

Sajnálattal közlöm, hogy ez év június 17-én a Bianchim végleg beadta a kulcsot. Úgy 5 éve ismertük meg egymást, zaklatott körülmények közepette, amikor épp ellopták az előző bringámat. Csak egy órára mentem fel, de természetesen mire leértem,  a canga sehol.

Pekingben helyben kerékpározással köszöntötték az újévet

Kínáról általában az utcákon hömpölygő kerékpáros tömeg ugrik be legtöbbünknek, ezért a tömegével parkoló fekete biciklik látványa nem is volna meglepő, ám ebben az esetben kicsit másról van szó.

Bringaépítés

ÉN ÉS A BICIKLIM „Ez az egyéniségem, és a személyes szabadságba vetett hitem szimbóluma.” Sziasztok, Lázár vagyok és megcsinálom a legjobb pesti bringát.

Két keréken három gyerek

Maxi-Bike

Érdemes kimenni és megnézni, vagy csak a honlapjukon válogatni. Szuper acélvázas országúti gépek, jó áron.

Underworld Kupa

Bringáztál már Budapest alatt? A tavalyi évben nagy sikerrel debütált budapesti föld alatti hegyikerékpáros verseny 2011-ben is megrendezésre kerül. Az augusztus 13-i MOFÉM Underworld Kupa alkalmával megnyílnak Budapest egyébként zárt, sötét tárnái a bringások előtt, hogy mindenki részese lehessen a kalandnak!

Szégyenlős bringatábla

A hétköznapok intenzív éjszakai kultúrsokkja után mi mást is tehettünk volna ezen a szép januári napsütötte vasárnap, mint hogy a Duna mellett északnak vesszük az irányt egy könnyű kis biciklitúra reményében. Gyorsan átszenvedtük magunkat a városon, az óbudai macskakövön, az iparvidéken, hogy a még mindig fantasztikus Gázgyár magasságában végre elcsendesedjék a táj.

Harmadik típusú találkozások biciklivel

A késő nyári éjszakában Marika, a 63 éves nyugalmazott óvónő épp hazafelé kerékpározott a makádi töltésen, amikor érdekes villogó fényekre lett figyelmes. A fények egyre csak erősödtek, és megállíthatatlanul közeledtek Marika felé. Még el tudta olvasni a HELLO feliratot, mielőtt egy fénycsóva percekre sötétségbe zárta szeme világát. Erre a jelenségre a mai napig nincs tudományos magyarázat.

Bringaexpó hangulat

Azoknak ajánlanám a Bringaexpót hétvégi időtöltésként, akiket nem érdekel a biciklizés. Kitekerni az Albertirsai út 10-be talán nem egy felemelő érzés, de mindenkit nyugtasson meg az a tudat, hogy az utolsó ötszáz méteren van bicikliút, és az Expo területén őrzött bicikliparkolóval várnak.

Fogaskerékpár bolt és szerviz

Ki ne tévedt volna el úgy pár napra a VII. kerület Bermuda-háromszögében, hogy aztán egy szép napsütötte hajnalon néhány emlékfoszlánnyal a zsebében végre hazataláljon?

Nagymosás a Csepelboltban

Gyakran előfordul velünk bringásokkal, hogy a kerékpárra rakódott retek mennyisége olyannyira elborzaszt bennünket, hogy inkább nem csinálunk semmit, mert belátjuk, hogy a tisztaságért folytatott harcot már hónapokkal ezelőtt elveszítettük. Mit tehet ebben az esetben az ember? Városlakóként, kert hiányában fogja, és egy nagy lélegzetet véve beállítja a kádba a kerékpárját.

Kerékpárral a londoni Olimpiára

Horváth Gyula és 11 éves kislánya, Fanni június 21-én indult útnak, hogy kikerekezzenek a londoni Olimpiára. Július 29-én megérkeztek Londonba. Gratulálunk!

Oldalak

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...