Horvátország élménybeszámolók

A legszebb élményeink Horvátország csodálatos tájairól

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...

» Buszos körutazások Horvátországban
» Szállásfoglalás Opatijában
» Horvátország apartman

Rovinj esti színei

Rovinj kisvárosából tudósított az utazom.com már este és nappal is. Most azonban az én szemszögemből mutatjuk be ezt a csodás helyet, amelynek egyedülálló hangulata megbabonázza az erre utazót. Bejártuk Rovinj macskaköves utcáit, elmerengtünk az öböl kilátásán, kipróbáltuk kellemes teraszait, röviden összefoglalva a lényeget: jól éltünk egy kicsit.

Rovinj esti hangulata

» További találatok megjelenítéseNincs találat» További találatok megjelenítéseNincs találat» További találatok megjelenítéseNincs találat» További találatok megjelenítése

Horvát autópályadíj - 2017

Horvátország hosszú és kiváló minőségű autópályákkal rendelkezik. A horvát autópályák díjkötelesek, a fizetőkapuknál tudunk jegyet kérni, amelyet kihajtáskor vagy szakaszhatárokon kell kifizetni. A horvátországi autópálya fizetőkapuknál horvát kunával vagy euróval is fizethetünk - de bankkártyát is elfogadnak. A magyarországi M7 autópálya Letenyénél, a határátkelő után az A4 jelzésű útban folytatódik, amelyen Zágrábig utazhatunk. Innen az A1 jelű autópálya folytatódik déli irányba, jelenleg Ploce magasságáig. Ezen a pályán könnyen és gyorsan elérhető Zadar, Sibenik, Omis és Makarska is.

Krka Nemzeti Park, Horvátország - vízesések mesevilága

Ezeken a téli, napfényben szegény napokon jó dolog tervezgetni az elkövetkező nyár utazásait. Közben persze jóleső érzés visszagondolni az elmúlt évek nyári kirándulásaira.

Rovinj esti hangulata

Ingyen wifi a horvát tengerparton

Ahogy megszokhattuk, Horvátországban mindig történik valamilyen turisztikai beruházás. Most több városban, ingyenesen használható wifi hálózatot építettek ki. Ezekben a tengerparti városokban használhatjuk ingyenesen a helyi wifi-t:
- Biograd (Biograd Riviéra)
- Bol (Brac sziget)
- Cres (Cres sziget)
- Dobrinj (Krk sziget)
- Dubrovnik (Dubrovnik régió)
- Dugi Rat (Omis Riviéra)
- Jelsa (Hvar sziget)
- Krk (Krk sziget)
- Lovran (Opatija Riviéra)
- Lumbarda (Korcula sziget)
- Mali Losinj (Losinj sziget)

Horvátország, Kaprije tengeri kajakkal

A tengerikajak.hu csapatával szeptember végén barangoltuk be Horvátország talán egyik legszebb tengerparti részét. Egy nyugodt szigetről csillagtúráztunk kajakkal, ahol nincs motoros szárazföldi jármű. Szereted Horvátországot?