Fotóstúra Bécsben

Modern világunkban lényegében mindenki rendelkezik valamilyen fénykép-készítő eszközzel. Legyen az egy mobiltelefon, kompakt vagy komolyabb fényképezőgép. Előbb-utóbb odáig is eljutunk, hogy szeretnénk minél jobb fényképeket viszontlátni nyaralásunk, városi sétáink alatt elkattintott fotóiból. Ilyenkor keresni kezdjük, hogyan képezhetnénk magunkat. Megveszünk könyveket, elmegyünk fotóstúrákra, beiratkozunk fotótanfolyamokra. De sok esetben a könyvek helyszíneihez hasonló helyeken sosem járunk, a túrán kizavarnak egy rétre, vagy egy lesben ülünk egész nap, a tanfolyamok gyakorlatain, már ha van ilyen, 30-an állunk körül egy modellt... Lehet, hogy sokan már átélték ezeket, mások meg fogják, mi meg nem szeretnénk még egyszer. Ezért gondoltunk egyet és kiscsoportos fotóstúrát álmodtunk meg, ahol a kérdésekre rögtön válaszolunk, a különböző helyszíneken ötleteket adunk, hogy mitől lesz jobb egy kép, valós időben megmutatjuk (mert egy nyaralás-kirándulás-városlátogatás alatt sincs idő kivárni a megfelelő fényeket), hogy akár egy kompakt géppel is lehet gyönyörű képeket csinálni, és segítünk megtanulni, hogy a beépített beállításokat is lehet kreatívan használni, csak tudni kell mi mit rejt valójában. Ha szeretnéd fejleszteni a képkészítő kultúrádat, akkor szeretettel várunk.

Alább Bécs városának felfedezését láthatjátok. Városi dzsungel: Fotós túra Bécsben.

» 2 nap, 2 adventi hangulat: Bécs és Pozsony - 2 nap

» Adventi utak
» Síelés Ausztriában
» Biciklitúra, kerékpártúra
» Via ferrata túrák kezdőknek és haladóknak

» Bécs este - Kovács Attila
» Ausztria varázslatos tájain - Kovács Attila
» Grossglockner: a fekete hegy - Kovács Attila
» Az első hó Karintiában - Kovács Attila
» Kilátás a Grossglocknerre - a Kaiser-Franz-Josefs-Höhe, Heiligenblut - Kovács Attila