Egy igazán szép táborhely a Dolomitokban.

Ha a Dolomitokban Cortinában jársz és egy igazán szép ,barátságos sátorhelyet szeretnél magadnak a város szélén található Kemping Roccetta ajánlom!
A Boite folyó partján fekvő árnyas, zöldfüves terület kíváló lehetőséget nyújt a sátrazásra bármerre indulunk reggelenként. Reggel időben nyitó  kisboltjában friss pékárúval tölthetjük fel hátizsákunkat, vagy kezdhetjük a napot egy igazi olasz kávéval a bárban, igazán barátságos kiszolgálás mellett.

A vizes blokkokat többször takarítják naponta, találunk hajszárítót is és talán az egyik legkulturáltabb amivel eddig találkoztam.

Még a tábori főzés utáni mosogatás is szórakoztató, vendéglátóink gondoskodtak róla, hogy zeneszó mellett tudjuk le ezt az egyébként egyhangú nem kedvelt tevékenységet.

A zöld füves táborhelyeket hatalmas fák árnyákolják szinte egész nap, a kijelőlt parcellák biztosítják a szomszédoktól lévő megfelelő távolságot. Még szárítókötelet sem kell nagyon feszítgetnünk ugyanis találunk páraelszívóval felszerelt szárítóhelyíséget ahol ahol éjszaka is száradnak a holmik.
Esténként a napi túrák után, egy a kemping mögött induló fantasztikus panorámaösvényen sétálhatunk be a városba egy valódi olasz pizzériába vagy csak sétálgathatunk a forgalmas sétálóutcán be-be térve a legújabb túrafelszereléseket kínáló boltokba. Egy biztos ha eltöltöttünk itt pár napot, még visszatérünk egyszer!

» Dolomitok gyalogtúra kalandvágyóknak - 5 nap
» Garda-tó... Pálmafák és havas hegycsúcsok - 4 nap
» Dolomitok sziklaalakzatai. - 5 nap
» Dolomitok, gyalogtúrák kalandvágyóknak - 5 nap
» Dolomitok hótalpas túra - 5. nap

» Dolomitok túra, via ferrata, látnivalók
» Aktív nyaralás
» Via ferrata túrák kezdőknek és haladóknak