pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...
Szállás típusa
Kiutazás
találat
Részletes találati lista

Perugiába belopakodott az ősz. A Cini által az egész csapatnak készített vacsora (padlizsánkrémleves és spagetti) után reggel alig bírtuk legyűrni a háziak által kínált sonkás rántottát, de sikerült.

A napfény már bágyadtabb volt valamivel, így ma nem tekertünk, hanem városnézésre indultunk: a középkori hangulatú utcáiról híres Perugiát látogattuk meg. A szinte kötelező, nyugalmas teraszon kávézás után felfedeztünk az amúgy...

Olvasson tovább! >>>

Azt hisszük, toszkán kerékpártúránkon járva, hogy a látvány fokozhatatlan, de nem: minden kanyarban, minden dombtetőn újabb és újabb panoráma tárul elénk: Montalcino vulkáni kúpra épült városa vagy egy távoli farmház, ahová ciprusokkal szegett út vezet. Ma áttekertünk a tájon, majd Sienaba utaztunk a város évezredes történelmével és hangulatával ismerkedni és egy kiadósat vacsorázni is. Kifogástalan szállásunkhoz medence is tartozik,...

Umbria a szomszédod Toszkána tartomány nyugalmasabb, csendesebb és mindenképp zöldebb kiadása.

Városai nem olyan híresek, mint Montepulciano, Siena, Volterra vagy Firenze, de találunk itt olyan gyöngyszemeket mint Assisi vagy Perugia, amelyeket kár lenne kihagyni. Ha több időt szánunk e táj felfedezésére, akkor látogassunk el az olyan apró településekre is, mint a festői környezetben fekvő Castelluccio...

Olvasson tovább! >>>

Olaszországot a legszebb, legjobb adottságokkal áldotta meg a Teremtő: vannak hóval borított hegyei, mediterrán tengerpartjai, csodálatos, történelmet mesélő városai, nevezetes műemlékei, és még sorolhatnánk. Ez az ország, amely mindannyiunk bakancslistáján szerepel, de nézzük az utazom.com top 15-ös listáját azokról a helyekről, városokról, régiókról, amelyeket feltétlenül érdemes felkeresni.

15. Aosta-völgy
Olaszország legkisebb és legkevesebb lakossal bíró régiója a svájci,...