pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...
Kenya térkép
Kenya cikkek

» Incentive utazások - üzleti utaztatás
találat

Kenya repülőjegy 145.200 Ft/főtől - Nairobi (oda-vissza)

Részletes találati lista
Kenya

Oceania Nautica - Fokvárostól Szingapúrig

Oceania Cruises - Oceania Nautica
2.066.100 Ft/fő

Jándi Attila: Könny szökik a szemembe, mikor először megpillantom a Rudolf-tavat. Különös élmény ez egy magyar utazó számára, hiszen Teleki Sámuel fedezte fel ezt a vidéket a nyugati világ számára 1888. márciusában. Mást jelent nekem ide eljutni, mint az egyszerű európai utazónak. Útitársaim nem is értik meghatódottságomat, kikuju vezetőm viszont mosolyogva jegyzi meg: „Ja, persze, hiszen te magyar vagy!”

Mellettem ül az autóban Mike, egy angol úriember, a hetvenen túl. Az...

Olvasson tovább! >>>

Kenya, és Kelet-Afrika gyerekkorunk álmainak földje. Ahogy Kittenberger kalandjait olvastam, szinte hallottam az oroszlánok bőgését, láttam a vonuló csordákat, éreztem a tűz pattogását a tüskékből összetákolt boma védelmében... Aztán felnőve is vonzott az azóta jócskán átalakult táj és a Kilimanjaro...

Az utazás legjobban várt attrakciója így rögtön az út elejére került, úgyhogy erős felütéssel kezdünk. Ma megyünk látogatóba a gorillákhoz. Mindenki rettentően izgult, kíváncsi vagyok, a gorillák hogy voltak ezzel.

5.15-kor ébresztő, még vaksötétben gyors reggeli, aztán indulás a park központjába. A világon mindössze kb. 710 hegyi gorilla él szabadon, mind itt Ruanda, Uganda és Kongó találkozásánál: kb. 380 a Bwindi Impenetrable National Parkban, Ugandában, és 330 a Ruandában és...

Olvasson tovább! >>>

Az este, de talán az egész nap leglátványosabb időszaka a naplemente. A felkelő Nap is biztosan szép, de nagyságrendekkel kevesebben élik át ezt a csodát, sőt, sokkal kevésbé romantikus egy álmos, kócos, fogkefével a szájban megszemlélt pirkadat, mint egy pohár ízletes borral egy teraszról végignézni azt, hogyan zuhan alá éltető csillagunk a közelgő este horizontjába... A világ számos helyen népünnepély e pillanat, s biztosan már mi is átéltünk néhány emlékezetes napszálltát... Íme most az...

Szép, sőt gyönyörű Magyarország, de bizony vannak olyan dolgok, amelyekből majd egy évszázada vagy mindig is hiányt szenvedtünk. Ezekért a dolgokért el kell hagynunk az ország határait, mert ezek jobbára külföldön találhatók, itthon csak álmodozhatunk róluk. Lássuk, mik ezek?

1. Tengerpart

Márpedig a tengerparton a legédesebb a nyaralás. Persze ott van a Balaton, ami gyönyörű, de tengernek a legnagyobb jóindulattal sem nevezhetnénk. Szerencsére nem kell messzire menni:...

Olvasson tovább! >>>

Két ember közös életének legszebb állomása, mikor miután ország-világ előtt kimondták, hogy egységben élik tovább mindennapjaikat, jó messze távolodnak ezektől a mindennapoktól: megünnepelni innentől már hivatalosan is közös útjuk első lépéseit.

A házasságkötést követő utazás talán a legszebb szokás, a nászút intézménye roppant kellemes időtöltés, felüdülés az esküvő megszervezésének nehézségei után, rokonok, gondok, tervek sehol, csak a varázslatos és megismételhetetlen...