Indonézia térkép

találat
Részletes találati lista
Nem találja amit keres?

Sokan el sem tudják képzelni, milyen lehet egy indonéziai utazás. Ez a hatalmas ország ezernyi szigettel, köztük olyan hatalmas földdarabokkal mint Jáva, Szumátra, Bali, Új-Guinea valamint Szumátra és Celebesz és gyönyörű természeti tájakkal várja a nyaralni és kalandozni vágyókat.

Indonézia a világ legnépesebb muszlim vallású demokráciája, nagyon változatos vidékekkel és kultúrákkal, építészeti emlékekkel és esőerdőkkel. Annak köszönhetően, hogy már nem csak a kiválasztott...

Olvasson tovább! >>>

Sokan álmodoznak arról, hogy életünkben egyszer kifogják a nagy halat. Na, de egy bálnát! Az már igen! Mivel ebben a szerencsében csak kevés embernek lehet része –vállalva a kényelmetlen utazás minden nyűgét– útra keltünk, hogy részesei lehessünk a nagy kapásnak.

Indonéziai utazásunk egyik állomása volt Flores. Baliról repülővel (lélekvesztő) érkeztünk a virágos, ám kevésbé látogatott szigetre. Buszunkkal már egy hete úton voltunk Flores egyetlen főútvonalán s éppen a megszokott...

A tv-ben láttam meg legelőször az egyfejű sárkányokat, Süsü hús-vér leszármazottjait (Varanus komodoensis). Az ismerkedés következő része már a budapesti állatkertben zajlott, majd ezek után megszületett egy elhatározás: látni kell, élőben a természetben. Nagyon sok idő telt el, tervezgetéssel, olvasgatással, mire a tervből valóság lett.

Indonézia egyik legfelkapottabb szigetéről, Baliról vágtunk neki az utazásnak, repülővel Flores szigetére, Labuanbajo városába szálltunk....

Olvasson tovább! >>>

Ázsia egzotikus országai olyanok, mint egy ízes, illatos, színes és mozgalmas álom - európai ésszel szinte hihetetlen helyzetekbe keveredhetünk nap mint nap, de sokszor tanulságos leckét kapunk a nyílt szívű, őszintén kedves emberek egyszerű és tiszta gondolatvilágából. Bali szigete még Indonézia hatalmas országán belül is különleges régió - itt úgy érezhetjük, mintha egy teljesen másik világba csöppennénk. India vagy Nepál szegénysége nincs jelen, de a Indonézia kulturális és vallási...

Nincs ember a világon, aki tiszta szívvel azt mondaná, hogy nem szeretne egy szép medencét a kertjébe. Összegyűjtöttünk 16 lélegzetelállító medencét a világ legizgalmasabbjai közül, melyek mind más és más stílust képviselnek. Jó szórakozást!

Hotel Hanging Gardens Ubud, Bali, Indonézia

Az Ubud feszített víztükrű, kétszintes medencéje a...

Olvasson tovább! >>>

Az indonéziai Szumátra szigetén keletkezett erdőtüzek miatt Szingapúrt harmadik napja égett fa szaga és füstje borítja.

Az indonéziai Szumátra szigetén keletkezett erdőtüzek miatt Szingapúr füstködbe vész és  harmadik napja égett fa szaga és füstje borítja. A szingapúri miniszter elnök arra kérte a lakosságot, hogy...