Korcula élménybeszámolók

Horvátország gyönyörű szigetei közül is kiemelkedik szépségével a festői Korcula. A szigetre komppal juthatunk át Orebicről - a táj varázslatos, a tenger kristálytiszta. A Korcula szigetén található üdülőhelyek széles választékából választhatjuk ki a számunkra ideálisat. Korcula felfedezése és az itt töltött pihenés életre szóló élmény marad. Lássunk néhány képgalériát és élménybeszámolót a térségről!

Korcula képek, élmények

» Korcula élménybeszámolók
» Last Minute Horvátország
» Olcsó Hotelek Horvátországban
» Hotelek Horvátországban - Online szállásfoglalás
Utak ide:
Dalmácia meseszép szigetei között találjuk a fenyőerdőkkel borított Korculát. A szomszédos Peljasac-félszigetről, Orebic városából is rendszeresen jár Korculára komp és személyhajó, de Split és Dubrovnik kikötőjéből is elérhető Korcula. A szigeten fekvő kis települések közül a sziget névadója a legszebb: középkori hangualtú sikátorai, kis terei és szépséges tengerparti sétánya nagyon vonzó célpont. A legenda szerint itt született a híres utazó Marco Polo is. A városka bejárása után jól esi...
Tovább a teljes cikkre >>>
Korcula szépséges városát nem kell bemutatni - hangulatos utcái és terei könnyen magával ragadják az ide utazót. De a sokadik alkalommal is lelhetünk még addig ismeretlen helyekre - így volt ez a Massimo bárral is. Bár a 15. század óta a város felett őrködő Zakerjan tornyot már ismertem, de a tetején található kiváló koktélbárban nem jártam eddig. Az első szinten az apró bárt találjuk, a másodikon egy üvegezett homlokzat mögött üldögélhetünk fonott székekben rossz idő esetén. Innen vezet f...
Szinte borítékolható a látvány már délelőtt: a hajóról leszállva látod a helyszínt, nyugatra néző bástyák és napszítta homlokzatok, pálmák és tiszta kék ég. Már amikor bringázni indulsz, kinézed azt a teraszt, amiről a nap utolsó fényeit nézni szeretnéd, valami hűsítő koktéllal a kézben, de ezt félmosollyal az arcodon szóvá sem teszed, szinte eltitkolod: mindent a maga idejében. Aztán a délután szép komótosan eltelik, picit megmozgatod a tagjaid és megfelelő arányban tartalmaz tengerparton ...
Korcula városkájában már jártunk, itt az ideje a sziget felfedezésének. Ez gyalog elég erős vállalkozás lenne, a nagy meleget és a sziget hosszúkás alakját tekintve, de nagyon jó módszer, ha bringával vágunk neki a vidéknek. Egyébként is felértékelődnek azok az eredmények, amit saját erőnkből érünk el: sokkal büszkébbek lehetünk rá, mint arra, amit kétes forrásból származó pénzből vásároltunk. A városkában több helyen is bérelhetünk bringát, négy órára 55 kuna(pont 20 kunával olcsóbb mint e...
Tovább a teljes cikkre >>>
A turisztikai marketing Korcula városkájában nem ismer határokat: az egy dolog, hogy Marco Polo születési helyének tüntetik fel a települést, bár ezt a tényt csak legendák meg az öntudat támasztják alá, a Wikipédia nem: az utcákat járva hajózásra, bringázásra, búvárkodásra csábítanak a helyi irodák. A város látnivalókban bővelkedik, de nekem már picit sok a bolt és a bámészkodó: a tengerparti sétány fenyői alá menekülve, a hullámok zúgása közepette írom e sorokat. Közben a vezeték nélküli h...
Horvátország gyönyörű tájai közül is kiemelkedik a tengerpart változatos szépsége. A vad hegyek alatt kanyargó útról minden kanyarban újabb és újabb csodálatos panoráma tárul a szemünk elé, a tenger végtelen horizontja a távolság párájába veszik, mi pedig csak állunk, a csodálattól szótlanul, s csak a kabócák hangos koncertje zúg felettünk. Ez az a mással össze nem mérhető élmény, amiért évről évre visszatérünk...