pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...
Kiutazás
találat
Részletes találati lista
Bosznia-Hercegovina

Bosznia csodái - körutazás Bosznia-Hercegovinában

3 napos buszos utazás
44.900 Ft/fő

Szilveszter Bosznia-Hercegovinában

4 napos buszos kiskörút szilveszterkor Bosznia-Hercegovinában
52.900 Ft/fő

Bosznia felfedezése, tengerparti kalandozásokkal (Szarajevó, Mostar, Blagaj, Neum)

4 napos buszos körutazás Bosznia-Hercegovinában
53.500 Ft/fő

Bosznia-Hercegovina kincsei Körutazás

4 napos buszos körutazás Boszniában
53.900 Ft/fő

Montenegró és Bosznia körutazás

6 napos körutazás a Balkánon
94.900 Ft/fő

Az 1997-ben alapított Duna-Ipoly Nemzeti Park a fővárostól északi irányban, a Pilis és a Börzsöny hegység nagyobb részén, a Duna és az Ipoly folyók között helyezkedik el. Több mint 60 ezer hektárnyi területének egyik legszebb része a Dunakanyar.

A park egyediségét három nagy tájképi egység, a folyóvölgyek, a hegységek és a síkság találkozása adja.

A Duna és a hegyek kapcsolatának legszebb példája a Dunakanyar, mely a folyó Börzsöny és Visegrádi-hegység közötti,...

Olvasson tovább! >>>

Ha soknak tűnik a főváros folyamatos morajlása, ha zavar már, hogy folyton nekünk jön valaki a tömegben, ha szeretjük a telet, mégsem vágyunk síelni, akkor jó opciónak tűnik észak felé elhagyni Budapestet és megnézni, hogy kanyarog szeretett folyónk a Börzsöny és a Visegrádi-hegység között.

A Duna nyugati/déli oldalán kényelmesen autózhatunk az alig forgalomban – a turisztikai csúcs majd tavasszal/nyár...

Magyarország bővelkedik csodálatos természeti látnivalókban. Nem kell messze utazunk azért, hogy gyönyörű természeti tájakat vagy valódi értékeket találjunk. Íme 15 gyönyörű látványosság azoknak, akiknek "nem csak térkép e táj":

1. Hévízi-tó:

Az Indiát idéző lótuszok gyönyörű virágai a különleges geológiai folyamatoknak köszönhető, csodálatos, meleg vizű tóban tenyésznek. További képek:

2. Csobánc vára...

Olvasson tovább! >>>

A Pilis és a Visegrádi-hegység gyönyörű szurdokait bemutató filmsorozatunk utolsó epizódjában talán a két legszebb völggyel ismerkedhettek meg.

Olvasd a cikket tovább a Turista Magazinon

Közel az idei év vége, ideje számot vetni azzal, mit éltünk át ebben az évben. Ez a néhány nap szünet alkalmas időpont végiggondolni a jót és a rosszat, amivel idén megtalált a sors, és beismerni a saját hibáinkat, örülni az elért eredményeknek. Egy dolog biztos: azt fogjuk megfogadni az Új Év kezdetekor, hogy az eljövendő percekből a lehető legtöbb legyen értékes és emlékezetes. Mi most egy képes összeállítás erejéig visszatekintünk erre az évre, hogy merre jártunk, mit csináltunk 2011-ben...

Olvasson tovább! >>>

A decemberi tavasz újra kirándulásra csábított minket, hétköznapi túrázókat. Mert mennyivel jobb az erdőben üdvözölni a reggel fényeit ahelyett, hogy a csúcsforgalomban tolakodjunk... Hová is sietünk valójában? Ma reggel épüljön nélkülünk a kapitalizmus: mi a hegyen tartózkodunk. A munkamorál nem csökken, sőt: kitisztul a fej, rendeződnek a gondolatok, ha a kora délelőttöt az iroda helyett Leányfalu szélén kezdjük, és a piros sáv jelzésen a Vörös-kő csúcsára sétálunk fel. Nagyon szép ösvény...