Bringa

Bor, mámor, Bénye: vasárnapi bringatúra

Erdőbényén bringáztunk...

Bicajvadászat március 15.-én

Kisgyerekkorom óta rajongok a március 15-ei ünnepségekért, a huszárokért és a tavasz első meleg napjaiért. Ez az érzés valahogy nem kopott el az idő múlásával, ezért a lányaimmal minden évben igyekszünk megtalálni a módját, hogy csákót és fakardot szerezzünk nekem.

Lakóbicikli

Be kell vallanom, romantikus vágy vonz a lakókocsik meghitt világcsavargó hangulata iránt. Az egyetlen problémám ezekkel az aszfaltjachtokkal, hogy gépjárművek, irgalmatlan drágák, és rengeteg benzint égetnek el. Mi van akkor, ha a kerékpárunk mögé eszkábálunk egy lakóutánfutót? – tehették fel többen magukban ezt a kérdést.

Én és a Biciklim fotózás 4

Először is köszönjük, hogy eljöttetek és kiálltatok a reflektorok elé! Továbbra is fontosnak tartjuk, hogy minél több kerékpárost lefotózzunk, és az elkészült remek képekkel megajándékozhassunk benneteket.

Bringával a Wachau-völgyben

A Duna völgyének a gyönyörű apátságáról híres Melk és a festői Krems városa között húzódó, szőlőföldekkel és gyönyörű kisvárosokkal tarkított vidékét hívják Wachau kultúrtájnak. A történelem és a kultúrtörténet sok fontos eseménye köthető ehhez a vidékhez, a willendorfi Vénusz termékenyég-istennőjének feltalálási helye és a Nibelung-ének hősi eposzának díszletei is itt találhatók. A völgyszoros legszebb városkája talán Dürnstein, a világoskék barokk templomtorony fölé magasodó romos várban Oroszlánszívű Richárd raboskodott a középkor idején. [utazom:csikkep:941]

ÉN ÉS A BICIKLIM fotózás

Minden bringást sok szeretettel várunk 2011. május 22-én vasárnap 10-18h-ig a zuglói Millenáris Velodromba Én és a Biciklim fotózásra és a McDonald’s BringaMánia napjára.

Hogy kerül 100 bicikli egy műterembe?

Ha valaki abban a szerencsében részesül, hogy egy jó órát eltölthet Roskó Gábor műtermében, az tegye össze mindkét kezét, és rebegjen egy csendes köszönömöt az ég felé pislogva. Egy szóval bámulat, de ezt előre nem tudhattam, ezért csak úgy lazán próbáltuk az Andrással betolni a bringáinkat az előszobába, ami nem volt könnyű feladat, mert már legalább öt másik parkolt előttünk.

Budapest a világ tizedik biciklibarát nagyvárosa

Budapest megelőzte Londont, Bécset, New Yorkot, San Franciscót, eddig mégsem kapott túlzottan sok figyelmet a tény, hogy fővárosunk tizedik helyen végzett a világ összes biciklibarát nagyvárosa között.

Balatoni futóbicikli

Mint serpa és túravezető az évek során rájöttem arra, hogy nincs értelme vitatkozni a felszerelés tartalmáról, a hasznos és az esetleg első ránézésre feleslegesnek tűnő holmik arányáról. Pár év rutinnal a hátam mögött határozottan kijelenthetem, hogy a balatoni nyaraláshoz szükséges csomagok mennyisége nincs arányban az eltöltendő napok számával.

Meztelen bringás felvonulás New Yorkban

2011. június 11-én rendezik idén a Meztelen biciklis felvonulást a Nagy Almában azzal a céllal, hogy demonstráljanak az erőszak minden létező formája ellen. Bár NY nem reprezentálja az országra egyébként jellemző mérhetetlen prüdériát, a szervezők mégis arra kérik a résztvevőket, hogy ruhát hozzanak magukkal, hátha mégse mernek levetkőzni.

Az örök világosság fényeskedjen: a bringádon!

A sisak viselése volt az első komolyabb lépésem a felnőtt módon, felelősséggel gondolkodás és bringás közlekedés rögös útján. A következő a megfelelően kivilágított kerékpár kérdésköre. A közvilágítással jól ellátott fővárosiak gyakran, főleg designszempontokkal megtámogatott ellenérzéssel viseltetnek ha csillogó kétkerekűről a villogó lámpát hiányolja a közeg. De józan érvek mentén persze mindenki belátja: fontos, hogy látszódjunk, így piros-fehéren jelez a legtöbb sötétben kerekező első és hátsó fertálya is.

Aktív utazások, izgalmas túrák az utazom.com szervezésében

Az utazom.com kalandtúrái valódi izgalmakat kínálnak, lenyűgöző tájakon, a legnagyobb biztonságban. Az aktívan eltöltött szabadidő nem csak életre szóló élményekkel és kellemes fáradtsággal ajándékozza meg az utazót, hanem kiváló közösséget is talál a túrákon részt vevő hasonló érdeklődésű társaságban az út alatt pedig évtizedes tapasztalattal rendelkező túravezetők figyelnek utasaink biztonságára. Az alábbi felsorolásban összeszedtük azokat az úttípusokat, ahol aktív utazásokon, izgalmas kalandokon vehetünk részt az utazom.com szervezésében. Gyalogtúrák
Leírás:

Használt biciklivadászat a fővárosban

Ha nem bírunk már magunkkal, és azonnal használt biciklire vágyunk, akkor ebben az esetben egy fél szabadnapra és egy szépen kidolgozott útitervre, no meg némi készpénzre lesz szükségünk.

Kerékpáros zenekar

Fura és egyben gyönyörű látvánnyal lepte meg a kerékpárrajongókat a Holland Királyi Hadsereg kerékpáros zenekara, akiket The Dutch Army Cycling Band néven ismer a nagyközönség.

Kiállítottunk és ünnepeltünk

Április 1-én, bolondok napján hangulatos kis esti buli kerekedett a Boulevard&Brezsnyev Galériábaban, talán nem véletlenül. Az utazom.com ÉN ÉS A BICIKLIM és a Cyclechic.hu nevében is köszönöm, hogy ilyen sokan eljöttetek.

Bikebase

Újra megnyitott a BikeBase. Rengeteg bicikli szokás szerint jó áron, de az áprilisi meglepetések mégis inkább a Brooks nyergek.

Eurobike 2014 Source

Kedvenc szandál és vízszállító márkánk sem tétlenkedett az utóbbi években, de a nagyon jó hírű szandálok mellett talált még fejlesztési területet a kínálatában. A Glass Like Technology után idénre illetve 2015-re további újdonságok készültek.

Vaude Augsburg: a városi bringás táska

A kerékpáros táskák általában a bringatúrák állandó résztvevői. De a mindennapi életben is jól jön néha, ha a cuccaink nem a hátunkat húzzák, hanem a csomagtartóra csatolhatóak. Egészen a munkahelyig működik a bringatúrákra használt verzió is, ott azonban gondban vagyunk, hiszen ezek a változatok nem a mindennapi használatra lettek kialakítva.

Principia 2012

2012-es Principia finomságok

ÉN ÉS A BICIKLIM fotózás 7

Minden bringást sok szeretettel várunk 2011. szeptember 18-án vasárnap 11-18h-ig az ÉN ÉS A BICIKLIM fotózására a Mobilitási Hét 2011 keretein belül.

Via ferrata kalandok, különleges kerékpártúrák - ingyenes vetítés

2015 legkalandosabb via ferrátáiról és kerékpártúráiról szól következő különleges, felszerelésbemutatóval is egybe kötött előadásunk. A vetítést 2015. február 6.-án, 18:00 órától, Budapesten, az V. kerületben, a Szép utca 2. szám alatt található épületben, az Uniqua Plaza második emeleti konferenciatermében tartjuk. Az eseményre itt jelentkezhetsz... Az eseményre itt jelentkezhetsz... Radics Ákos előadása során bemutatjuk a via ferrata túrákhoz használt biztosítóeszközök használatát és kedvcsináló vetítés keretében megnézzük, hogy az Alpok milyen gyönyörű tájai fedezzük fel az idén.

Project Aura – A nagyon menő kerékpáros világítás…

Harmadik típusú találkozások biciklivel

A késő nyári éjszakában Marika, a 63 éves nyugalmazott óvónő épp hazafelé kerékpározott a makádi töltésen, amikor érdekes villogó fényekre lett figyelmes. A fények egyre csak erősödtek, és megállíthatatlanul közeledtek Marika felé. Még el tudta olvasni a HELLO feliratot, mielőtt egy fénycsóva percekre sötétségbe zárta szeme világát. Erre a jelenségre a mai napig nincs tudományos magyarázat.

Phonebag

PhoneBag

A hatodik Én és a Biciklim fotózás képei

Végre! Megvan! Elkészült az Én és a Biciklim sorozat hatodik albuma a már-már hazai pályának nevezhető városligeti Kertemből.

40.000 kilométeres nászút

Már több mint egy éve, 2011. június 11-én indult el Árpi és Zita világ körüli bringás Nászútjára. Gratulálunk nekik ez alkalomból! Árpiék azóta már Indiát is elhagyták, Nepálban járnak. Ha még nem olvastál Róluk/Tőlük, pár szó arról, miért is kezdték el, mi motiválja őket: Mondanivalónk Úgy gondoltuk, hogy ez az utunk már lesz akkora vállalkozás, hogy érdemes legyen arra, hogy felhívjuk vele a figyelmet néhány szerintünk fontos dologra. Három témát szeretnénk kiemelni, melyeket szeretnénk a zászlónkra tűzve magunkkal vinni erre az útra, így eljuttatni minél több emberhez. Ezek a következők:

Bringás lakberendezés

A kerékpártartó falikonzol témakör természetesen tartogat még az érdeklődők számára rengeteg olyan ötletes megoldást, amikkel már nem találkozhatunk a boltok polcain, vagyis ezen a ponton lépünk át a sorozatgyártás egyhangúságából az egyedi formai megoldások világába.

Pajtás biciklibolt

"Ha úgy döntöttél, hogy kerékpározásra adod a fejed, el kell gondolkodnod, hogy mire szeretnéd használni jövendőbeli járművedet. Választhatsz hegyi kerékpárt, könnyű országútit, vagy városi közlekedésre és túrázásra is alkalmas trekkinget. Bármelyik mellett döntesz, nem árt az óvatosság! Tartózkodj a gazdaságos áruházak nóném ócskaságoktól!"   Itt lehet biciklit kapni.

Oldalak

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...