Buszos körutazások Olaszországban

Mi tudná jobban feledtetni a megszokott hétköznapokat mint egy körutazás vagy egy hosszú hétvége a csodálatos Itáliában! Róma a világ egyik legszebb városa, látnivalói, éttermei és kultúrája is egyedülálló a világon. De merészkedjünk csak tovább az olasz csizma más részeire is, soha nem fogjuk elfelejteni az itt tapasztalt élményeket. Olaszország legszebb városai, romantikus régiói, történelmi helyszínei felejthetetlen utazást biztosítanak mindenki számára. A történelem és kultúra egyik legjelentősebb országában eltöltött napok, akár gyerekekkel is, kihagyhatatlan ajánlat!

Főoldal Európa Olaszország Toszkána FirenzeBuszos körutazások Olaszországban

Olaszország Róma Velence Firenze Pisa

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...

» 4 napos utazások
» Adventi utak
» Síelés Olaszországban
» Tengerparti Nyaralás - 2015
» Utazás Szicília nyaralás...
» Szicília látnivalók
» Buszos körutazások
» Hosszú hétvége
» További 118 találat megjelenítése

A bringatúrák

Kerékpározni jó. Ha már a mindennapokban is társunk és közlekedési eszközünk a bringa, hétvégére, és a nyaralás idejére se szabaduljunk meg tőle.

Toszkána kerékpárral: a második nap, San Giovanni d' Asso és Siena 2 rész

Az előző galéria folytatása... További galériák a túráról:

Toszkána kerékpárral: Pienza és a Monte Subasio körbetekerése

Pienza az egyik legszebb kisváros a környéken, és nincs is messze a szállásunktól. Természetesen nem busszal közelítettük meg ezt a csodás helyet, hanem végigtekerve a dombok és a szőlőültetvények között kerekeztünk be a városkapun. Mi nem jöttünk, mi megérkeztünk. Óriási különbség.

Toszkána kerékpárral: a Trasimeno-tó

Igazi nyár van itt októberben. A Trasimeno-tó Toszkána Balatonja: partján teraszok és nyaralók, hangulatos városkák sorakoznak. A legszebb részeken tekertünk ma: reggel szépen nyugodtan kávézgattunk, az ébredést támogatandó. Semmi kapkodás, a tóparton húzódó bringaúton kerekeztünk, tanyák és rétek között, a horizonton hullámzó dombokat néha apró városkák koronázták.

Perugia városa

Perugiába belopakodott az ősz. A Cini által az egész csapatnak készített vacsora (padlizsánkrémleves és spagetti) után reggel alig bírtuk legyűrni a háziak által kínált sonkás rántottát, de sikerült.

A Golfo della Poeti: ihletett öböl Ligúriában

Olaszország. Kívülről fújja már mindenki a nevezetességeket, ha járt már itt, ha nem: Róma, Milánó, Velence, Firenze. Tény, ezek a látványosságok kiemelt fontosságúak mint a kultúrtörténetben, mind a világtörténelemben betöltött szerepük miatt. Olaszországból indult útjára számtalan eszme, birodalom és művészeti stílus.

Arco, a középkori extrém város

Ha a Garda-tó környékén járunk, mindenképpen érdemes ellátogatni az északi partjától alig pár km-re fekvő észak-olasz kisvárosba, Arcóba. A településhez közelítve az első, amit észreveszünk a föléje emelkedő impozáns középkori kastély.

Montepulciano, Toszkána

Montepulciano: talán a legismertebb kisváros Toszkána területén. Szinte mindenki, aki erre tervezi az utazását, meglátogatja ezt a dombtetőn épült csodálatos városkát. Sétáljuk körbe a hangulatos utcákat,  kávézzunk a híres főtéren, menjünk fel a Palazzo Comunale tetőteraszára a csodálatos kilátásért.

Szicília látnivalói

Szicília varázslatos hangulatú szigetének nem csak időjárása, éghajlata és a tenger hullámai adják értékeit: a történelem során számtalan nép, kultúra és civilizáció hagyta építészeti emlékeit a szigeten. A következő videó a Szicília leghíresebb látnivalóit fűzi fel egy hangulatos vetítésbe:

Látnivalók Rómában: az Argentína tér

Bár az időjárás alakulása nem kívánságműsor, nekem olyan időjárási jelenség közepette sikerült ráakadnom az Argentína térre (Area Sacra dell’Argentina), amit sosem felejtek el. Egy kiadós esőzés után kiragyogott a nap a szürke fellegek közül, s még egy szivárvány is megjelent, miközben szemem elé tárult az egykori köztársaságkori Róma egyik legnagyszerűbb romterülete, mely Benito Mussolini ásatásai során került napvilágra.