Bringa

Bringakávézó

És akkor a csajom azt mondta, hogy nem kell nekem kukorica, inkább egy kávét innék, amit az adott pillanatban meg is értettem, de a tény az volt, hogy a tóparton egy kukoricaárus saját készítésű Camping triciklije előtt bambultunk, és a vásárlási szándékunk elkerülhetetlennek tűnt.

A második bringaépítési kísérlet

Lázár barátunk újabb kerékpár-főzésbe kezdett kis konyhájában. Először körbeszalad a hozzávalókat összeszedni, informálódik mások receptjeiről, majd a saját ízlése szerint kerzd fűszerezni. Olvassátok!

Nagymosás a Csepelboltban

Gyakran előfordul velünk bringásokkal, hogy a kerékpárra rakódott retek mennyisége olyannyira elborzaszt bennünket, hogy inkább nem csinálunk semmit, mert belátjuk, hogy a tisztaságért folytatott harcot már hónapokkal ezelőtt elveszítettük. Mit tehet ebben az esetben az ember? Városlakóként, kert hiányában fogja, és egy nagy lélegzetet véve beállítja a kádba a kerékpárját.

Bicajvadászat március 15.-én

Kisgyerekkorom óta rajongok a március 15-ei ünnepségekért, a huszárokért és a tavasz első meleg napjaiért. Ez az érzés valahogy nem kopott el az idő múlásával, ezért a lányaimmal minden évben igyekszünk megtalálni a módját, hogy csákót és fakardot szerezzünk nekem.

A hatodik Én és a Biciklim fotózás képei

Végre! Megvan! Elkészült az Én és a Biciklim sorozat hatodik albuma a már-már hazai pályának nevezhető városligeti Kertemből.

Alpok-kerékpártúra élménybeszámoló

Alpok. Itália. Kérékpáron. 600 km. Fantasztikus(an) Kemény. Életreszóló. Élmény. Az idén is, mint minden évben Olaszországot választottuk nyaralási úticélunknak. Szeretünk kis szigetünkről – Teneriféről – így júniusban Európa gyönyörűen zöldellő része felé elutazni. Bár sokan néznek furcsán ránk és kérdezik, hogy: “a Kanári-szigetekről eljárni nyaralni?!” Hát persze, kimozdulni a megszokott környezetből mindenki szeret és mindenkinek szüksége van, nem igaz?!

Sealskinz Kamáslik 2014

Valahol mindig esik a világban! Ami azt jelenti, hogy egy helyen 100% hogy valakinek elázik a lába. Legyen szó munkáról, sportról vagy csak mert kedvünk támad végiggázolni egy pocsolyán.. Legyünk őszinték magunkkal, mindenki szerette ezt!
Csakhogy megfelelő felszerelés nélkül az elázás könnyen és gyorsan szenvedéssé válhat a hidegben.
Főleg a vizes lábunk a kezünk és a fejünk okozza a legnagyobb problémákat, kellemetlenségeket.
Kimutatott tény, hogy rengeteg hőt veszítünk ezeken a felületeken, ha nem védjük rendesen.

Ortlieb víztárolók

Kedves Olvasók, A jó idő közeledtével, szeretnénk figyelmetekbe ajánlani, legfőképp a túrázóknak, az ORTLIEB kiváló minőségű hegesztett víztartályait, melyek rengeteg előnnyel szolgálhatnak.
Kialakításukban nagyon hasonlítanak a már jól bevált Dry Bagekhez. Jelenleg három táskája elérhető az ORTLIEB-nek, mindegyik más-más előnnyel.

Egyformák vagyunk nagyjából

Az elmúlt évben készült 812 Én és a Biciklim képet böngészve igazi gyöngyszemekre bukkanhatunk, amik ezért vagy azért kedvesek a szívünknek. Vannak köztük szép bringák, idős vagy jópofa kerékpárok és nem utolsó sorban rengeteg érdekes ember. A következő napokban és hetekben más-más téma szerint válogatunk össze 10-10 fényképet.

Kerékbár: biciklis pihenő a Káli-medence legszebb dombján

A Balaton-felvidék az egyik kedvenc biciklitúra helyszínünk, pedig sok felé pedáloztunk már a világban, bejártuk Toszkánát vagy Provencet is kerékpárral: mégis ide húz vissza legjobban a szívünk. Köveskál települése csodálatos pannon tájon fekszik, s ha a település közepén található kereszteződésben délnek, a Balaton irányába fordulunk, akkor néhány tíz métert megtéve a kővágőörsi úton, bal kezünk felől egy kellemes kertre leszünk figyelmesek. Ez a Kerékbár, a Káli-medence legszebb kilátást kínáló dombján pihenhetjük ki a tekerés fáradalmait.

Aktív utazások, izgalmas túrák az utazom.com szervezésében

Az utazom.com kalandtúrái valódi izgalmakat kínálnak, lenyűgöző tájakon, a legnagyobb biztonságban. Az aktívan eltöltött szabadidő nem csak életre szóló élményekkel és kellemes fáradtsággal ajándékozza meg az utazót, hanem kiváló közösséget is talál a túrákon részt vevő hasonló érdeklődésű társaságban az út alatt pedig évtizedes tapasztalattal rendelkező túravezetők figyelnek utasaink biztonságára. Az alábbi felsorolásban összeszedtük azokat az úttípusokat, ahol aktív utazásokon, izgalmas kalandokon vehetünk részt az utazom.com szervezésében. Gyalogtúrák
Leírás:

Lance és a fixikészítés művészete

2008 szeptemberében második alkalommal rendezte meg az RVCA és a Cinelli közösen a Pressure c. fixiművészeti kiállítását a texasi Austinban, melynek Lance Armstrong biciklisboltja, a Mellow Johnny’s adott helyet.

ÉN ÉS A BICIKLIM fotózás

Minden bringást sok szeretettel várunk 2011. május 22-én vasárnap 10-18h-ig a zuglói Millenáris Velodromba Én és a Biciklim fotózásra és a McDonald’s BringaMánia napjára.

B29 kerékpárszerviz

A patinás múlttal rendelkező B29 kerékpárszervizre talán csak kevesen bukkannak rá a VI. kerület szűk utcáinak rengetegében. Pedig érdemes eltekerni a Bajnok utca 29. alá (szó szerint) egy kis szervizelésre vagy alkatrészvadászatra, mert nagyjából minden van, ami csak a városi bringázáshoz kellhet.

Bringometria: Kerékpártárolás

Mindenkinek ismerős az érzés szerintem, útban van a bringa. Hová tegyük? Mindenki lehetőségei szerint próbálja elhelyezni a kerékpárt használaton kívül. Lehetséges helyek: Garázs Lakás Kerti tároló Erkély Terasz Pince Szerszámos Fal Hulladék tároló Babakocsi tároló Szomszéd lakása Szülők családi háza Közös osztatlan tulajdonú terek: lépcsőház, udvar, körfolyosó

Kerékpártúra Keszthelyről a Kis-Balatonra

Keszthely csodálatosan szép Balaton-parti városából gyönyörű kerékpártúrákat tehetünk. Most egy olyan útvonalat mutatunk be, amely a Kis-Balatont, a híres bivalyrezervátumot és a hangulatos Csillagvárat   érintve érkezik vissza Keszthelyre.

Apa, fia és az Enns-folyó egymást követik

Dzsozi kerékpáros túraleírása: "Míg a nagyobb tervek készenléti állapotban várakoznak, az a bizonyos babszem addig sem pihen.

I. Utolsó Critical Mass Budapest - április 30.

"Az "utolsó"-tól ne ijedj meg. Annyit szeretnénk ezzel éreztetni, hogy a budapesti Critical Mass legfőbb célja a kerékpáros közlekedést választók kritikus tömegének elérése volt, és ezt a célt minden körülmény ellenére elérte. Budapesten ez a folyamat megállíthatatlan, az örömköröket futjuk.

Bringázás a föld alatt: bányatúra Szlovéniában

A biciklitúra jó dolog. Szlovénia meseszép tájain kiváló kerékpáros élményeket szerezhetünk: a föld felett. Ám a Karavankák mészkőhegyei nem csak a felszínükön kínálnak izgalmakat. A hótalpas túrával egybekötött bányabringás túránk a föld mélye felé indul kerékpárral: egy már használaton kívüli ólom és cinkbányában tekerünk át a Peca hegy egyik oldaláról a másikra, az ezer kilométernyi járatból kilenc kilométert bebringázva.

Meztelen futár a zöld hídon

Az LCEF felkérésére vetkőzött meztelenre az egyik neves budapesti biciklisfutárcég egy alkalmazottja vasárnap hajnalban a Szabadság hídon. Az eseményt a csípős hideg ellenére szokatlanul meleg októberi pirkadat kísérte végig.

Én és a biciklim fotózás videón

De szép is visszaemlékezni erre az elmúlt nyárra, a gyönyörű őszre és a régi fotózásokra. Ezzel a videóval idézzük ezeket a pillanatokat, és együtt várjuk Veletek a fotók elkészülését. Már nem kell sokat aludni, és aki ott volt egy művészi portrét talál magáról az Én és a Biciklim Facebook rajongói oldalán! Addig is jó szórakozást, és rengeteg bringázást kíván az utazom.com!

Bemutatkozik a Rock’nPow – rendezvénysorozat

A Rock’nPow rendezvényosorozat az év kiemelkedő extrémsport-dokumentumfilmjeit mutatja be a budapesti Toldi és Corvin moziban. A programban olyan filmek szerepelnek, mint az Into The Mind amely grandiózusságában simán felveszi a versenyt a Baraka című kultuszfilmmel. A 90 perces extrémsportmozi mesterien filmezett akciójelenetekkel mutatja be azt, hogy milyen élmény egy porhóval borított hegyoldalon síelni illetve mit jelent egy óceáni hullám lejtőjén állni egy surfdeszkán.

Forradalmi biciklicsillár

Connect névre hallgat Carolina Fontoura Alzaga új sorozata, melyet újrahasznosított biciklialkatrészekből készült, rendkívül összetett, funkcionális szobrok alkotnak.

Profi Ortlieb túrazsákok

Bemutatjuk az Ortlieb két professzionális túrazsákját, amivel semmi sem gördíthet eléd akadályt.
Németországban készülnek, full vízálló hegesztett táskák 5 év garanciával.
Örök darabok!   Elevation

Bringával a Káli-medencében

Télvíz idején, mikor odakint a hőmérséklet alulról sem veri a nullát, szomorúan pillantok imádott biciklimre, ahogy mozdulatlan várja a tavaszt a fal mellett. (Ilyen szempontból "kényelmes" vagyok, 13-15 fok alatt már nem kínzom magam a nyeregben.) Így marad a nosztalgia, a nyári élmények gondolatban való újraélése.

Utcai biciklijavító állomás

Miután az elmúlt években megkétszereződött a biciklisek száma, ezért a város vezetősége ingyenesen használható kerékpárjavító állomások kihelyezése mellett döntött, ezzel is megkönnyítve a bringások életét.

Tuti bukó

Ha a praktikum oldaláról közelítjük meg a bukósisak viselésének kérdéskörét, egyértelműen kijelenthetjük, hogy hasznos és szükségünk lenne rá.

A derékmelegítő

Van az úgy néha, hogy biciklizés közben a nyakunkig felmászik a trikó, és ez nyáron néha nem is olyan rossz érzés, viszont a téli hónapokban kifejezetten kellemetlen két orrtörlés között a pulóverünket húzogatni egyre lejjebb és lejjebb annak érdekében, hogy ne fázzon meg a derekunk.

Recikli

Megéri kitekerni, mert ez maga a paradicsom (egy hétre beköltöznék). A falakon és mindenhol lógnak, állnak, fekszenek a használt Bianchik, vázak, kerekek, villák, és végre olyan érzésem van, hogy egy biciklisboltban vagyok.

Oldalak

pl. Ciprus, Bécs, Balaton stb...

Nem találod amit keresel?Bezár
Kérj egyedi ajánlatot! Küldj magadnak emlékeztetőt!